1. Welk probleem ervaar je?
Soms kijk ik wat er 2e hands beschikbaar is. Als je op processor zoekt, vind je heel veel modellen en types.
De meest interessante producten staan vaak op de aller eerste pagina van de pricewatch categorie.
2. Waarom is dat een probleem?
Het is niet echt een probleem
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Iedere week wel een keer
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Ik heb twee mogelijke oplossingen in gedachte:
Oplossing 1:
De V&A prijs tonen op de pricewatch pagina. Ik denk dat eventueel wel een optie moet zijn die in/uit te schakelen is (als losse kolom of filter?)
/f/image/3KzUmKVJNpGspwa81eDTjvEe.png?f=fotoalbum_large)
Oplossing 2:
Nieuwe pagina maken, pricewatch pagina ctrl+c ctrl + v
Dan de prijs eruit slopen en i.p.v. de prijs het volgende tonen:
V&A aanbod: € xx.xx (10)
V&A vraag: € xx.xx (3)
Waar de xx.xx de laagste/hoogste aanbod/vraagprijs is, en het getal tussen de haakjes hoeveel advertenties er zijn.
Deze optie kan evt. als alternatieve weergave geselecteerd worden bij de bestaande V&A pagina (gefilterd op een categorie, bijv. processors)
Ik weet niet of dit echt een toegevoegde waarde heeft, of thuis hoort op Tweakers, maar daar mogen jullie zelf over oordelen. Het is wel een mooie manier om mensen die nog nooit V&A hebben gebruikt, te introduceren en om e-waste te voorkomen.
Soms kijk ik wat er 2e hands beschikbaar is. Als je op processor zoekt, vind je heel veel modellen en types.
De meest interessante producten staan vaak op de aller eerste pagina van de pricewatch categorie.
2. Waarom is dat een probleem?
Het is niet echt een probleem
3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Iedere week wel een keer
4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Ik heb twee mogelijke oplossingen in gedachte:
Oplossing 1:
De V&A prijs tonen op de pricewatch pagina. Ik denk dat eventueel wel een optie moet zijn die in/uit te schakelen is (als losse kolom of filter?)
/f/image/3KzUmKVJNpGspwa81eDTjvEe.png?f=fotoalbum_large)
Oplossing 2:
Nieuwe pagina maken, pricewatch pagina ctrl+c ctrl + v
Dan de prijs eruit slopen en i.p.v. de prijs het volgende tonen:
V&A aanbod: € xx.xx (10)
V&A vraag: € xx.xx (3)
Waar de xx.xx de laagste/hoogste aanbod/vraagprijs is, en het getal tussen de haakjes hoeveel advertenties er zijn.
Deze optie kan evt. als alternatieve weergave geselecteerd worden bij de bestaande V&A pagina (gefilterd op een categorie, bijv. processors)
Ik weet niet of dit echt een toegevoegde waarde heeft, of thuis hoort op Tweakers, maar daar mogen jullie zelf over oordelen. Het is wel een mooie manier om mensen die nog nooit V&A hebben gebruikt, te introduceren en om e-waste te voorkomen.
[ Voor 4% gewijzigd door joost00719 op 06-03-2024 10:39 ]