Vraag en aanbod extra manier van producten zoeken

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joost00719
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 16:20
1. Welk probleem ervaar je?
Soms kijk ik wat er 2e hands beschikbaar is. Als je op processor zoekt, vind je heel veel modellen en types.
De meest interessante producten staan vaak op de aller eerste pagina van de pricewatch categorie.

2. Waarom is dat een probleem?
Het is niet echt een probleem

3. Hoe vaak loop je er tegenaan?
Iedere week wel een keer

4. Hoe ziet de ideale oplossing er voor jou uit?
Ik heb twee mogelijke oplossingen in gedachte:

Oplossing 1:
De V&A prijs tonen op de pricewatch pagina. Ik denk dat eventueel wel een optie moet zijn die in/uit te schakelen is (als losse kolom of filter?)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DxEUtp8m8sbt4fHK2sy9HBTK5B8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3KzUmKVJNpGspwa81eDTjvEe.png?f=fotoalbum_large

Oplossing 2:
Nieuwe pagina maken, pricewatch pagina ctrl+c ctrl + v
Dan de prijs eruit slopen en i.p.v. de prijs het volgende tonen:
V&A aanbod: € xx.xx (10)
V&A vraag: € xx.xx (3)
Waar de xx.xx de laagste/hoogste aanbod/vraagprijs is, en het getal tussen de haakjes hoeveel advertenties er zijn.
Deze optie kan evt. als alternatieve weergave geselecteerd worden bij de bestaande V&A pagina (gefilterd op een categorie, bijv. processors)

Ik weet niet of dit echt een toegevoegde waarde heeft, of thuis hoort op Tweakers, maar daar mogen jullie zelf over oordelen. Het is wel een mooie manier om mensen die nog nooit V&A hebben gebruikt, te introduceren en om e-waste te voorkomen.

[ Voor 4% gewijzigd door joost00719 op 06-03-2024 10:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:31

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als ik goed begrijp gaat het je erom om de populaire courante producten in V&A eenvoudig te kunnen vinden?Een volledig andere aanpak zou dan bijvoorbeeld kunnen zijn om bij categorie: Processors een sorteeroptie toe te voegen 'Meest bekeken in de pricewatch'.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joost00719
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22-04 16:20
Dirk schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 21:57:
Als ik goed begrijp gaat het je erom om de populaire courante producten in V&A eenvoudig te kunnen vinden?Een volledig andere aanpak zou dan bijvoorbeeld kunnen zijn om bij categorie: Processors een sorteeroptie toe te voegen 'Meest bekeken in de pricewatch'.
Ja dat is eigenlijk precies wat ik zoek; sorteeroptie voor meest bekeken in de price watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:10

jelle.

Product Owner
Ik begrijp denk ik wat je bedoelt, maar vraag me af of een sorteeroptie daar de juiste oplossing voor is. Even los van de vraag hoe logisch het is om in V&A een sortering aan te houden die gebaseerd is op populariteit van producten in een heel ander onderdeel van de site ;)

Hoe zoek je nu naar producten die je tweedehands zou willen kopen? Is je vertrekpunt dan de Pricewatch (categorie: Processors) of V&A (categorie: Processors)? En just checking: je bent wel bekend met het tabje Vraag & Aanbod op de pagina van een specifiek product, bijvoorbeeld uitvoering: AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed?