Roadtrip door Amerika

Pagina: 1
Acties:
  • 786 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gemmeke
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 26-05 11:16
Beste,

één van mijn bucketlist voor dat ik sterf is een roadtrip doen door Amerika van oost naar west.

Zijn er hiervoor vakantiepakketten/bedrijven die dit regelen?

Hebben jullie dit al zelf gedaan en je wil graag tips meegeven?

Hoeveel dagen zou men hiervoor nodig hebben?

Als ik dit Google krijg ik veel resultaten van verschillende 'shady' websites dus ik vertrouw het niet zo hard.

Alvast bedankt. :)

Cat linux.txt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:38
Ja, hiervoor zijn bedrijven die dit regelen. Wij hebben het vorig jaar geregeld met Tioga Tours, goede ervaringen mee, maar er is hiervoor ook een heel topic. Misschien dat je daar ook wat dingen in kan vinden die je zoekt. :)

[Vakantie] USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pat911
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 21:00
Genoeg bureau's. Niet allemaal zullen ze van oost naar west gaan, maar bijvoorbeeld slechts een gedeelte doen.
Zelf heb ik 2 jaar terug een rondrit gemaakt in het westen/zuidwesten. Via Little America. Alles goed geregeld, wel aan de prijzige kant want ze zoeken de wat kleinere verblijven op (denk aan een ranch waar je in een hooiwagen slaapt, of een boomhut).

Is ook allemaal goed zelf te regelen, zeker als je wat langer gaat en eigenlijk onbeperkte tijd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 27-05 10:47
Misschien kan je nog wat tips hier vinden;
[Vakantie] USA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasE!
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 28-05 12:33
wij zijn 10 jaar geleden 3 weken op de bonnefooi door Florida gereden. Alleen de eerste nacht en de huurauto hadden we in miami besproken. Ging prima icm booking.com. genoeg motels en lodges te boeken. Was heel goed te doen, en je hebt dan de kans op ergens te blijven plakken als het bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Hier alleen ervaring met wat noord-zuid-roadtrips. Maar daar geldt vast hetzelfde voor: als geen jonge kinderen en wel wat avontuurlijk ingesteld, niets shady websites voor een van begin tot eind geplande trip, maar zelf auto huren, zelf grove planning maken en steeds een goedkope motelkamer huren of evt. een airbnb voor de volgende stop (en wat leukers voor een paar dagen Vegas, o.i.d.)

Het gaat immers niet om de slaapplaatsen maar de tijd dat je wakker bent.

En inderdaad, [Vakantie] USA 'even' doorlezen..

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:16
@Gemmeke
Koop of huur een motor (of auto) in de VS en doe een Hildo: https://www.twolefthands.nl/Amerika/Amerika_attentie.htm

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:55

Sport_Life

Solvitur ambulando

Je klinkt als iemand die niet eerder in Amerika is geweest? Want van oost naar west rijden is eigenlijk hartstikke saai :+.

Veel mooie natuur zit in het Westen tussen Los Angeles, San Francisco en Las Vegas, of juist in het Oosten in Florida. Daartussen kom je niet bijzonder veel moois tegen behalve kale vlaktes.

Ik zou kiezen, oost of West.

[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 06-03-2024 12:40 ]

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_JE
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-05 20:21
Zelf in 2017 5 weken van oost (Chicago) naar west (Los Angeles) gereden en ongeveer Route 66 proberen te volgen. Wel met een detour naar Nashvill en Memphis. Moet zeggen dat we achteraf het stuk van Springfield naar Albuquerque beter hadden kunnen overslaan, lange afstand en kost veel tijd zonder al te veel te zien.

Had liever een week extra door de nationale parken in California gereden. Mijn tip voor als je van natuur houdt, neem het gebied tussen Albuquerque en Los Angeles en de nationale parken in California

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 36835

Sport_Life schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 12:39:
Je klinkt als iemand die niet eerder in Amerika is geweest? Want van oost naar west rijden is eigenlijk hartstikke saai :+.

Veel mooie natuur zit in het Westen tussen Los Angeles, San Francisco en Las Vegas, of juist in het Oosten in Florida. Daartussen kom je niet bijzonder veel moois tegen behalve kale vlaktes.

Ik zou kiezen, oost of West.
Eens, beide kanten kunnen het beste een op zichzelf staande trip zijn. En dan nog zie je niet alles :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:57

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Heel fijn dat er al gewezen is naar het juiste topic. Deze gaat daarom op slot. Mocht je er in dat topic niet uit komen, maak dan een nieuw topic met een uitgebreidere TS, waarin je ook aangeeft waarom je in dat topic niet kan vinden wat je zoekt.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.