Roulering van de wacht in Spielerij

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Topicstarter
@Sagat heeft een tijdje geleden aangegeven dat hij wil stoppen. Hoe jammer ik (en met mij volgens mij iedereen van de Spielerij) het ook vind, is het toch tijd om afscheid van hem te nemen. Hartstikke bedankt voor je tijd, inzet en input!

Om de bezetting en verdeling van werk goed te houden, zijn we daarom op zoek geweest naar een vervanger. Volgens mij zijn we daar in goed geslaagd, want we hebben @Linksquest bereid gevonden om toe te treden tot de crew. Veel succes!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-09 17:26

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Hoi Allemaal,

Sommige kennen me misschien al, maar voor die me nog niet kennen wil ik me toch even netjes voorstellen, maar voor ik dat doe, wil ik eerst Tweakers en @Gropah bedanken dat ze mij benadert hebben en me deze kans hebben gegeven. Verder wil ik @BM bedanken voor me een beetje wegwijs te maken en @Sagat voor zijn inzet die hij al die jaren geleverd heeft, hij heeft het tenslotte een belangrijke bijdrage geleverd om het bij Spielerij netjes en verzorgd te houden.

Nou, dat gezegd, laat ik me dan maar even kort voorstellen. Ik ben Dario, 39 jaar oud, getrouwd en heb een dochter van 12 jaar oud. Ik game al meer dan 30 jaar en ben opgegroeid met de Nintendo NES. Ik speel zowel moderne games, maar ook de echte klassiekers, buiten sport games speel ik bijna alles. The Legend of Zelda is mijn favoriete serie, maar ik ben ook wel een liefhebber van games als Yakuza/Like A Dragon, Doom, Tekken, Mario, Uncharted en nog veel meer, te veel om op te noemen.

Mochten jullie nog vragen hebben, stel ze gerust en anders tot snel op het forum ;)

Every Game has A Story, Only One is A Legend.