Beste
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is een build voor een vriend van me, maar ben zelf ook niet al te best erin dus vraag ik eventjes voor jullie mening over deze build.
Hij gaat er voornamelijk mee gamen op 2k en is geïnteresseerd om cyberpunk, star citizen etc te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tss 2.000-2.500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
vgm is een aparte m.2 voor windows wel wenselijk, dan nog een m.2 voor zen games en dan een HDD voor de overtollige bulk videos en foto's etc. .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben zelf fan van nvidia & intel maar aangezien de 7800x3d zo goed bencht en gwn de betere keuze is voor gaming en optimalisatie lijkt me dit ook hier de beste keuze, qua GPU ben ik zelf trouw aan Nvidia gebleven hoewel team red ook mooie aanbiedingen heeft....
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
puur performance based build niks fancy qua rgb.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een deftige build? zal alles passen ook de HDD etc?
Bedankt!
Met vriendelijke groeten
Porvaxyz
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit is een build voor een vriend van me, maar ben zelf ook niet al te best erin dus vraag ik eventjes voor jullie mening over deze build.
Hij gaat er voornamelijk mee gamen op 2k en is geïnteresseerd om cyberpunk, star citizen etc te spelen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
tss 2.000-2.500€
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
vgm is een aparte m.2 voor windows wel wenselijk, dan nog een m.2 voor zen games en dan een HDD voor de overtollige bulk videos en foto's etc. .
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ben zelf fan van nvidia & intel maar aangezien de 7800x3d zo goed bencht en gwn de betere keuze is voor gaming en optimalisatie lijkt me dit ook hier de beste keuze, qua GPU ben ik zelf trouw aan Nvidia gebleven hoewel team red ook mooie aanbiedingen heeft....
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
puur performance based build niks fancy qua rgb.
Ga je overklokken?
nee
Wat verwacht je van ons?
Is dit een deftige build? zal alles passen ook de HDD etc?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 359,- | € 359,- |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix B650-A GAMING WIFI | € 216,- | € 216,- |
1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X OC Edition | € 776,20 | € 776,20 |
1 | Interne harde schijven | Seagate FireCuda (2021), 8TB | € 219,90 | € 219,90 |
1 | Behuizingen | Lian Li Lancool 216 Zwart | € 89,90 | € 89,90 |
1 | Waterkoeling | Arctic Liquid Freezer II 360 | € 97,59 | € 97,59 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2B6000C30 | € 122,90 | € 122,90 |
1 | Voedingen | Corsair SF750 (2018) | € 169,96 | € 169,96 |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 1TB | € 109,99 | € 109,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 990 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 174,90 | € 174,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.336,34 |
Bedankt!
Met vriendelijke groeten
Porvaxyz