Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Deze PC zal alleen zakelijk gebruikt gaan worden, er gaat niet mee gegamed worden. Ik wil 3d ontwerpen van interieurs maken in het programma Unlit studio. Deze software is gebaseerd op Unreal engine.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De richtprijs was 2000 euro, hier ben ik al iets overheen gegaan maar dit is enigszins flexibel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De studio raadde het volgende aan:
CPU minimaal Ryzen 7 / Intel I7 maar aanbevolen Ryzen 9/ Intel I9
GPU minimaal RTX3080 aanbevolen RTX4080
Ram 32gb minimaal
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb zelf geen voorkeuren, alleen word door de studio aanbevolen voor RTX kaart te gaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Is de build zoals ik hem hier heb logisch en gaan deze onderdelen wel samen?
Ik heb de BBG 1440p als base gebruikt en hier mijn eigen onderdelen ingezet. Klopt het allemaal nog wel en zijn dit wel bang for buck componenten?
Verder had ik in PCPartPicker gecheckt en hier geven ze het volgende aan:The video card PCIe 16-pin power connector adapter is being supplied by three 6+2-pin power connectors. Please ensure that the three 6+2-pin power connectors are not daisy-chained and do not share the same power cable.
Ik heb echter geen idee hoe ik dit kan controleren
Deze PC zal alleen zakelijk gebruikt gaan worden, er gaat niet mee gegamed worden. Ik wil 3d ontwerpen van interieurs maken in het programma Unlit studio. Deze software is gebaseerd op Unreal engine.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De richtprijs was 2000 euro, hier ben ik al iets overheen gegaan maar dit is enigszins flexibel.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De studio raadde het volgende aan:
CPU minimaal Ryzen 7 / Intel I7 maar aanbevolen Ryzen 9/ Intel I9
GPU minimaal RTX3080 aanbevolen RTX4080
Ram 32gb minimaal
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee heb zelf geen voorkeuren, alleen word door de studio aanbevolen voor RTX kaart te gaan
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Is de build zoals ik hem hier heb logisch en gaan deze onderdelen wel samen?
Ik heb de BBG 1440p als base gebruikt en hier mijn eigen onderdelen ingezet. Klopt het allemaal nog wel en zijn dit wel bang for buck componenten?
Verder had ik in PCPartPicker gecheckt en hier geven ze het volgende aan:The video card PCIe 16-pin power connector adapter is being supplied by three 6+2-pin power connectors. Please ensure that the three 6+2-pin power connectors are not daisy-chained and do not share the same power cable.
Ik heb echter geen idee hoe ik dit kan controleren
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 7900X Boxed | € 371,- | € 371,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B650-PLUS WIFI | € 192,- | € 192,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB GDDR6X | € 919,90 | € 919,90 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design North - TG Clear Charcoal Black | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 89,- | € 89,- |
| 2 | Ventilators | be quiet! Silent Wings 4 140mm PWM high-speed | € 23,85 | € 47,70 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 113,90 | € 113,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM1000x (2021) Zwart | € 178,73 | € 178,73 |
| 1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 162,- | € 162,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.223,23 | ||