Webcam werkt niet bij browsertoepassingen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasseistamper
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 07-11-2024
Mijn webcam werkt wel bij programma's van de macbook zelf, maar videobellen met facebook, instagram, ... werkt niet. Ik heb al gekeken bij Pricacy en beveiliging maar ligt het niet aan. Iemand tips?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Toen je je topic opende kreeg je een template met een aantal vragen, zoals welke relevante hardware en software (macOs versie, webbrowser) je gebruikt. Op die manier kunnen we je het beste helpen, en komen we niet met oplossingen die je zelf al lang en breed had geprobeerd. Voor nu laat ik dit topic open, maar vul dit in het vervolg in.

Als je bijvoorbeeld zoekt naar webcam not working in browser macos vind je al een waslijst aan troubleshooting guides. Welke heb je geprobeerd, en wat was het resultaat? Daarnaast: waar heb je precies naar gekeken in Privacy en Beveiliging, en waarom denk je dat het niet daar aan ligt?

[ Voor 4% gewijzigd door Daedalus op 05-03-2024 19:49 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/