Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizi
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20-01 08:19
Dag,

Ik heb een bodemwarmtepomp van ITHO Daalderop.

Ik ben momenteel op zoek naar een partij die de mogelijkheid voor een onderhoudscontract biedt. Het lijkt

echter lastig om een partij te vinden gezien het merk (veel partijen hebben geen ervaring met ITHO Daalderop)

en het soort warmtepomp (bodemwarmtepomp).

Heeft iemand suggesties voor geschikte partijen actief in Zuid Holland?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technician-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:52
Kijk iig naar een bedrijf welke BRL6000-00(21)
gecertificeerd is.
Je kunt hier invullen bij norm BRL 6000.
En dan in je buurt kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

welk onderhoud moet gedaan worden dan?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizi
Wat ik zoek is jaarlijks onderhoud, ik weet niet wat het precies inhoudt. Wat voor mij belangrijk is, is om een functionerend systeem te hebben en een bedrijf dat bij een eventuele storing klaar staat om snel te reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boeryepes
  • Registratie: Januari 2016
  • Niet online
Begrijp ik goed dat je met de dealerlocator van Itho Daalderop er niet uit komt?

The biggest communication problem is we do not listen to understand. We listen to reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zizi
nee helaas niet, die doen meestal geen onderhoud van bodem warmtepompen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Technician-
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20:52
zizi schreef op woensdag 6 maart 2024 @ 11:45:
Wat ik zoek is jaarlijks onderhoud, ik weet niet wat het precies inhoudt. Wat voor mij belangrijk is, is om een functionerend systeem te hebben en een bedrijf dat bij een eventuele storing klaar staat om snel te reageren.
In principe hebben de w/w pompen weinig onderhoud nodig, eens per 2 jaar bv een controle is niet gek als je zelf niet zo technisch bent.
Controle waterdruk glycol, expansievaten, vuilfilters. Een goede monteur kan kijken naar start/stops t.o.v. draaiuren en hysterorisch verbruik of er niet wat heel geks is (bv e element wat al maanden draait) al zul je dat laatste zelf moeten monitoren.

[ Voor 15% gewijzigd door Technician- op 06-03-2024 13:01 ]

Pagina: 1