Ontwikkelaar van NPM library Gleamy
Welke problemen zouden dat dan wel mogen zijn ?
Ik heb nog niets dan goeds gehoord over dit mobo...
Ik heb nog niets dan goeds gehoord over dit mobo...
ASUS A7N8X-Deluxe rev2.0, Barton 3000+ , 2x 256 DDR TWINMOS PC3200, Hercules RADEON 9800PRO, Maxtor 80gig 8mb + 120gig WD 8mb SATA, Superflower SF-301 case
w8ten op de kr7?
maar volgens mij moet het gewoon werken hoor. gewoon beetje merk ddr geheugen nemen en draaien met die hap!
het moet zelfs (onofficieel) mogelijk zijn 4x gewoon ddr geheugen erin te gooien als je m niet te agressief timed.
ik ben best wel tevreden over dit bord. draaide gewoon in 1x zonder veel gekloot
maar volgens mij moet het gewoon werken hoor. gewoon beetje merk ddr geheugen nemen en draaien met die hap!
het moet zelfs (onofficieel) mogelijk zijn 4x gewoon ddr geheugen erin te gooien als je m niet te agressief timed.
ik ben best wel tevreden over dit bord. draaide gewoon in 1x zonder veel gekloot
ehh..problemen met de SB live..waarvan ik er nog wel hier een heb liggen
en nog iets met videokaarten, dat die opgeblazen waren door ditbord (misschien door te lage voeding?)
Zijn daar problemen mee? Wel als dat het geval is (ik heb er ook niks over gehoord) zou je voor zo'n 300 piek meer voor een Tyan TigerMP kunnen gaan. Voor die 300,- extra heb je een stel 64bit PCI sloten (als je er wat aan hebt) en de mogelijkheid later uit te breiden naar twee Athlon's(MP). Overclocken is out of the question, maar je hebt wél een bord dat stabiel mag worden geacht en 4 DIMM sockets heeft. Dat is volgens mij in combinatie met 4 registered Crucial (mits bij hun besteld) 256MB DIMM's goedkoper dan een 'doorsnee' bord met twee DIMM sockets die je voorziet van de goedkoopste 512MB DIMM's (Mushkin, 400,- p.p.). Ik wist 't wel
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
kingston? zou die dat doen denk je? en gaat daar de performance neit achteruit van..want ik neem wel 4x256 mbOp zaterdag 08 september 2001 19:27 schreef weareborg het volgende:
w8ten op de kr7?
Verwijderd
ff een vraagje nog over jou opmerking:Op zaterdag 08 september 2001 19:27 schreef weareborg het volgende:
w8ten op de kr7?
Kan op de KR7 wel gewoon verschillend geheugen in de 4 geheugenbankjes?
Pagina: 1