Hoi, ik ben van plan om de Dell U2724DE aan te schaffen. Ik zit echter met een vraag omtrent het ethernet, daar ik begrepen heb dat 13. RJ45-poort (geplukt uit de lijst van aansluitmogelijkheden) de internetpoort is, maar het mij niet helemaal duidelijk is of deze ook deel is van de Hub/KVM: of via deze poort het internet dan ook aan mijn beide systemen (laptop en desktop) geleverd kan worden via de usb-kanalen. Mijn laptop heeft, ter informatie, alleen een enkele usb-ingang. In het ergste geval kan ik op de desktop internet via wifi (blijven) ontvangen, maar het is voor mij wel belangrijk dat ik via het beeldscherm stabiel internet op mijn laptop kan krijgen, terwijl uiteraard de overige KVM-functies (het switchen van muis, keyboard, etc) blijven werken.
Voor degene die niet op de link willen klikken, dit zijn (volgens mij) alle mogelijk relevante poorten om te kunnen bepalen wat wel of niet mogelijk is:
9. USB Type-C-upstream-poort (alleen data, supersnelle USB 10 Gbps, USB 3.2 Gen 2)
10. 2x USB Type-A-downstream-poorten (supersnelle USB 10 Gbps, USB 3.2 Gen 2)
12. USB Type-A-downstream-poorten (supersnelle USB 10 Gbps, USB 3.2 Gen 2)
13. RJ45-poort
14. USB Type-A-downstream-poort (supersnelle USB 10 Gbps, USB 3.2 Gen 2) met BC1.2-voeding
15. USB Type-C-downstream-poort (supersnelle USB 10 Gbps, USB 3.2 Gen 2) met voeding (15 W)
Met vriendelijke groetjes,
Fille
Voor degene die niet op de link willen klikken, dit zijn (volgens mij) alle mogelijk relevante poorten om te kunnen bepalen wat wel of niet mogelijk is:
9. USB Type-C-upstream-poort (alleen data, supersnelle USB 10 Gbps, USB 3.2 Gen 2)
10. 2x USB Type-A-downstream-poorten (supersnelle USB 10 Gbps, USB 3.2 Gen 2)
12. USB Type-A-downstream-poorten (supersnelle USB 10 Gbps, USB 3.2 Gen 2)
13. RJ45-poort
14. USB Type-A-downstream-poort (supersnelle USB 10 Gbps, USB 3.2 Gen 2) met BC1.2-voeding
15. USB Type-C-downstream-poort (supersnelle USB 10 Gbps, USB 3.2 Gen 2) met voeding (15 W)
Met vriendelijke groetjes,
Fille
[ Voor 39% gewijzigd door FilleFragile op 06-03-2024 12:26 ]