Android TV V12 en Google met Android TV V12 toevoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 411 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Ik wilde wat specificaties van diverse mediaspelers op orde brengen en daarbij viel mij op dat er geen mogelijkheid is om V12 voor Google met Android TV of Android TV te selecteren. Zo te zien ontbreekt het nog op dit moment. Kan dit worden toegevoegd aangezien we toch steeds meer apparaten, met V12 zullen zien op vrij korte termijn (ik in ieder geval wel, als Android TV Alpha/Beta tester).

Chromecast met Google TV is al een tijdje zo ver en ook bij de Nokia 8000 heeft Streamview.com het aan het product als informatie toegevoegd. Voor de Nokia 8010 zal dit ook niet lang meer duren, V12 versie is zo goed als klaar.

Dus, graag toevoegen AUB?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ozIvQGHJTngYRTsvOw7naBR78tw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PLr9NWrQ7LBuSL0hxHFWvz7c.png?f=user_large

Edit: geen reactie tot nu toe, misschien dat @Glaanie of @Mooijekind iets kunnen betekenen in deze?

[ Voor 10% gewijzigd door hardware-lover op 11-03-2024 14:44 ]

Testing, one, two ...

Beste antwoord (via hardware-lover op 25-03-2024 12:44)

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@hardware-lover Ik heb Google Android TV (12) aangemaakt en gekoppeld aan uitvoering: Nokia Streaming Box 8000 8GB, product: Google Chromecast met Google TV (4K) en uitvoering: Google Chromecast met Google TV (HD) 8GB. De optie staat ook in het filter.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

@hardware-lover We lezen alles, maar soms komen we er niet aan toe. Komt goed, je hoeft ons niet steeds te taggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
Niet steeds? ;)

Maar fijn dat het nu gelezen is, daar ging het om. Topic mag op slot nu :)

Testing, one, two ...

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

@hardware-lover Ik heb Google Android TV (12) aangemaakt en gekoppeld aan uitvoering: Nokia Streaming Box 8000 8GB, product: Google Chromecast met Google TV (4K) en uitvoering: Google Chromecast met Google TV (HD) 8GB. De optie staat ook in het filter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Topicstarter
@Glaanie, ik wilde net Google TV 12 toevoegen aan een TCL TV (55C843) die dit nu als actuele versie heeft draaien sinds een update. De mogelijkheid ontbreekt echter voor TV's zo te zien?

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Nu online

Glaanie

hardware-lover schreef op dinsdag 26 maart 2024 @ 12:09:
@Glaanie, ik wilde net Google TV 12 toevoegen aan een TCL TV (55C843) die dit nu als actuele versie heeft draaien sinds een update. De mogelijkheid ontbreekt echter voor TV's zo te zien?
Was nog niet toegevoegd aan de opties voor smart-tv (misschien dat we die specificaties moeten gaan samenvoegen in de toekomst .. ), bij deze wel en gelijk maar ingevuld voor de TCL :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.