Ik begin te merken dat mijn huidige PC niet meer meekan, tijd voor een upgrade dus
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, surfen, films kijken, ... geen zware video of fotobewerking. Kerbal Space Program 2 gaat in ieder geval veel gespeeld worden maar speel ook regelmatig shooters
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, headset, ... heb ik allemaal
Heb wel 3 harde schijven van 1 TB elk die al paar keer zijn meeverhuisd van PC naar PC. Deze zou ik willen vervangen door een één nieuwe hard drive van 4TB.
Verder heb ik 2 SSD's van elk 500 GB die ik graag mee zou verhuizen.
Op dit moment heb ik een 1080p monitor, deze wil ik in de toekomst ook vervangen, suggesties zijn welkom
.
Verder heb ik ook nog nood aan een Windows licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem waar ik paar jaar mee verder kan, alle onderdelen dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Al hele tijd niet meer bij met de hardware wereld dus ik heb geen idee wat de sterke merken op dit moment zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback van mijn huidige build: werken alle onderdelen samen? Zijn er misschien goedkopere alternatieven?
Heb zitten rondzoeken op andere threads en bij het huidige moederbord terecht gekomen. Wi-fi is echter geen vereiste, als er alternatief moederbord is zonder wifi wat goedkoper uitkomt mag altijd
Suggesties voor een degelijke monitor die mooi bij dit systeem past mag ook altijd.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, surfen, films kijken, ... geen zware video of fotobewerking. Kerbal Space Program 2 gaat in ieder geval veel gespeeld worden maar speel ook regelmatig shooters
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max €2500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord, headset, ... heb ik allemaal
Heb wel 3 harde schijven van 1 TB elk die al paar keer zijn meeverhuisd van PC naar PC. Deze zou ik willen vervangen door een één nieuwe hard drive van 4TB.
Verder heb ik 2 SSD's van elk 500 GB die ik graag mee zou verhuizen.
Op dit moment heb ik een 1080p monitor, deze wil ik in de toekomst ook vervangen, suggesties zijn welkom
Verder heb ik ook nog nood aan een Windows licentie.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een systeem waar ik paar jaar mee verder kan, alle onderdelen dus.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Al hele tijd niet meer bij met de hardware wereld dus ik heb geen idee wat de sterke merken op dit moment zijn.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Feedback van mijn huidige build: werken alle onderdelen samen? Zijn er misschien goedkopere alternatieven?
Heb zitten rondzoeken op andere threads en bij het huidige moederbord terecht gekomen. Wi-fi is echter geen vereiste, als er alternatief moederbord is zonder wifi wat goedkoper uitkomt mag altijd
Suggesties voor een degelijke monitor die mooi bij dit systeem past mag ook altijd.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 7800X3D Boxed | € 355,- | € 355,- |
1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 201,- | € 201,- |
1 | Videokaarten | Inno3D GeForce RTX 4070 Ti SUPER TWIN X2 | € 889,- | € 889,- |
1 | Interne harde schijven | Seagate IronWolf NAS HDD (ST4000VN006), 4TB | € 99,90 | € 99,90 |
1 | Behuizingen | Fractal Design North - Mesh Charcoal Black | € 139,- | € 139,- |
1 | Processorkoeling | Noctua NH-U12A Bruin | € 108,90 | € 108,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF556C40BBK2-64 | € 191,- | € 191,- |
1 | Voedingen | Corsair RM850x SHIFT ATX3.0 | € 159,75 | € 159,75 |
1 | Solid state drives | Kingston KC3000 2TB | € 164,90 | € 164,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.308,45 |