[Multi] Greedfall II: The Dying World

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linksquest
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22:27

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:43

G_Dragon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/fotoalbum/image/sPEMxyX9YzAxPs6lqFdcTnwe.gif
Ontwikkelaar: Spiders games
Uitgever: Nacon
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large PlayStation 5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large PC
Release-datum: Early Access PC: ??-??-2025

Duik opnieuw in de unieke wereld van GreedFall in een nog diepere RPG-ervaring. Ontworteld van je geboorte-eiland, vind je vrijheid, verken het oude continent en smeed je lot door middel van allianties, plannen en veldslagen!

Verhaal

Het verhaal begint drie jaar vóór de gebeurtenissen uit de eerste game en de avonturen van De Sardet.

Deze keer speel je als een inwoner van Teer Fradee, die met geweld van je eiland is ontworteld en naar het continent Gacane is gebracht, waar de kolonisten vandaan komen. In deze oude wereld, geteisterd door oorlog en getekend door de Malichor-plaag en de politieke plannen van de verschillende facties, moet je je vrijheid en controle over je eigen lot herwinnen. Met behulp van diplomatie, sluwheid of strijd, en met de hulp van bondgenoten, is het aan jou om een ​​einde te maken aan de veroveringsambities van één man, wat het einde zou kunnen betekenen voor het continent en je eiland.

Ervaar de unieke wereld van GreedFall opnieuw door het oude continent te verkennen! Reis door nieuwe landschappen, van Olima – de stad van de sterren van de Bridge Alliance – tot de oevers van Uxantis, en ontdek de geheimen van deze oude landen. Maak kennis met alle facties die de controle over deze landen delen en navigeer door de verraderlijke wateren van hun plannen en samenzweringen.

Creëer je eigen personage en vind bondgenoten om je team te versterken. Help ze met hun speurtochten, onthul hun geheimen en maak ze tot je vrienden, rivalen of zelfs geliefden. Je kunt ze niet alleen uitrusten zoals jij dat wilt, maar je kunt ze ook besturen tijdens gevechten.

Dompel jezelf onder in een steeds diepere RPG-ervaring waarin elke keuze impact heeft op je avontuur en waar diplomatie, manipulatie, infiltratie en gevechten allemaal haalbare manieren zijn om je doelen te bereiken.

Systeemvereisten

Minimum:
  • Vereist een 64-bits processor en besturingssysteem
  • Besturingssysteem: Windows 10
  • Processor: Intel Core i7-4790 of AMD Ryzen 5 1500X
  • Geheugen: 16 GB RAM
  • Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 1060, 6GB of AMD Radeon RX 5500 XT, 8GB
  • DirectX: versie 12
  • Opslag: 30 GB beschikbare ruimte
  • Aanvullende opmerkingen: Lage 1080p @ 30 FPS
Aanbevolen:
  • Vereist een 64-bits processor en besturingssysteem
  • Besturingssysteem: Windows 10
  • Processor: Intel Core i7-10700K of AMD Ryzen 5 5600x
  • Geheugen: 16 GB RAM
  • Grafische kaart: NVIDA GeForce RTX 3060 Ti, 8GB of AMD Radeon 6700XT, 12GB
  • DirectX: versie 12
  • Opslag: 30 GB beschikbare ruimte
  • Aanvullende opmerkingen: Hoge 1080p @ 60 FPS
Trailers

Screenshots
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qeNPunBB_3fDTkxWUSeGE0PrUCE=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OE7sSsSXtzWS7YJw35MMIbxO.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A2KQhUEBgmPGZnoYA1g7aw7YSSM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w2Vyro2Y4JUCliIqbZoMHIOh.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/e9u6liQ3ljNN_ahU9fh1YfE5bEg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pDPvSTOcHV4KULqkfXyopPqu.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/53k3ziIAOsSq9bIOPPzF7y4cTs4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xSE7AZtFpsfKAgq2rAOSY3UV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U-oS6DkVH4amWVd2WWZ0H5dkqh8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wAIodB8Njz2gM9x738vSHq9c.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zNhX50HxN8WdGuzeyg9bs-u4nwM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/14oiyVzeJ6jInYTOpnlAJzte.jpg?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

[ Voor 16% gewijzigd door Linksquest op 11-09-2024 21:04 ]

Every Game has A Story, Only One is A Legend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb van deel 1 the Gold Edition geweest, had hem van mijn dochter voor de kerst van 2022 gekregen, vond het geen verkeerde game, kijk ook enorm uit naar het 2de deel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LTwinter
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 20-09 09:57
Dat is prettig wakker worden. Toch heel erg vermaakt met deel 1, wat mijns inziens toch een beetje ondergewaardeerd was. Had niet verwacht dat er een deel twee zou komen.

Even een topic follow.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
LTwinter schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 13:16:
Dat is prettig wakker worden. Toch heel erg vermaakt met deel 1, wat mijns inziens toch een beetje ondergewaardeerd was. Had niet verwacht dat er een deel twee zou komen.
Precies dat, erg ondergewaardeerd, was echt geen verkeerde game en van de week ook erg verrast toen ik de trailer voorbij zag komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Er is een nieuwe trailer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LTwinter
Hoewel ik de viewpoint van de locals kan waarderen vindt ik het jammer dat ik niks terugzie van ''the plague''. En het intrigerende van deel 1 was juist de wisselwerking tussen de verschillende factions die tegelijkertijd kolonies starte met verschillende opvattingen, en de protagonist die zag wat het deed met de lokale bevolking. Dit ziet er meer uit als de kolonisatie van Amerika maar dan fantasy. Ergens heel jammer. Het was juist zo'n fris concept in deel 1.

Ach, na Frostpunk 2 ben ik weer helemaal terug in teleurgesteld zijn in vervolgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
LTwinter schreef op woensdag 15 mei 2024 @ 22:13:
[...]

Hoewel ik de viewpoint van de locals kan waarderen vindt ik het jammer dat ik niks terugzie van ''the plague''. En het intrigerende van deel 1 was juist de wisselwerking tussen de verschillende factions die tegelijkertijd kolonies starte met verschillende opvattingen, en de protagonist die zag wat het deed met de lokale bevolking. Dit ziet er meer uit als de kolonisatie van Amerika maar dan fantasy. Ergens heel jammer. Het was juist zo'n fris concept in deel 1.

Ach, na Frostpunk 2 ben ik weer helemaal terug in teleurgesteld zijn in vervolgen.
Klopt, dat van die he plague mis ik inderdaad ook, maar misschien komt dat nog en willen ze daar nog niet te veel over uitlaten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Er is een nieuwe mini trailer, tevens ook bekend dat early Acces is op 24 september 2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• samlans
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 26-09 15:16
o ben wel benieuwd hoe het er uitziet in de early Acces
hoop dat de gunpower weapons niet weer erg sterk zijn, vond ze in het vorige deel best wel broken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nieuwe video

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTwinter
Okay. Aangenaam verrast. Dit kan best eens heel leuk uitpakken. Ik ben een stuk meer gerustgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb er ook wel zin in, toch apart dat dit een titel is die niet zo populair is, ik zelf heb deel 1 ook per toeval maar gekregen, maar heb me er goed mee vermaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTwinter
Linksquest schreef op vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:17:
Ik heb er ook wel zin in, toch apart dat dit een titel is die niet zo populair is, ik zelf heb deel 1 ook per toeval maar gekregen, maar heb me er goed mee vermaakt.
Het viel een beetje buiten de gangbare RPG's gok ik (Low fantasy v.s. High fantasy). Dat vond ik dan juist weer heel verfrissend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Valt me net op dat de game over iets meer dan 2 weken uitkomt, echter is er nergens een fysieke versie te reserveren. In de Playstation App zie ik hem wel staan, echter geen datum en nog geen prijs. Beetje apart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Linksquest schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 15:22:
Valt me net op dat de game over iets meer dan 2 weken uitkomt, echter is er nergens een fysieke versie te reserveren. In de Playstation App zie ik hem wel staan, echter geen datum en nog geen prijs. Beetje apart.
Mag ik eerlijk zeggen ook nergens meer nieuws over gehoord te hebben.
Niet eens een trailer of iets anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
samlans schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 18:44:
[...]

Mag ik eerlijk zeggen ook nergens meer nieuws over gehoord te hebben.
Niet eens een trailer of iets anders
22 augustus is nog een nieuwe video uitgekomen, zie een paar berichten hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Linksquest schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 18:52:
[...]

22 augustus is nog een nieuwe video uitgekomen, zie een paar berichten hierboven.
Nee ik bedoel als reclame, ik had het beter moeten verworden
Heb er ook niet echt iemand over zien praten op YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
samlans schreef op dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:33:
[...]

Nee ik bedoel als reclame, ik had het beter moeten verworden
Heb er ook niet echt iemand over zien praten op YouTube
Dat ben ik helemaal met je eens, een beetje jammer inderdaad. Misschien dat er wat review exemplaren uitgegeven zijn en da we daar nog iets van zien, maar verder zou ik het ook even niet weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

[ Voor 39% gewijzigd door Linksquest op 07-09-2024 01:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik had net nog even lopen zoeken naar wat informatie over deze game, vooral omdat er zo weinig bekend was met een verwachte release van 24 september 2024, maar de game is uitgesteld naar 2025, mede vanwege een staking.

Greedfall 2 staat momenteel wel gepland voor een Early Access-release op 24 september 2024, maar de volledige release is in 2025.

https://nl.ign.com/greedf...t-punt-staat-uit-te-komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LTwinter
Linksquest schreef op woensdag 11 september 2024 @ 21:07:
Ik had net nog even lopen zoeken naar wat informatie over deze game, vooral omdat er zo weinig bekend was met een verwachte release van 24 september 2024, maar de game is uitgesteld naar 2025, mede vanwege een staking.

Greedfall 2 staat momenteel wel gepland voor een Early Access-release op 24 september 2024, maar de volledige release is in 2025.

https://nl.ign.com/greedf...t-punt-staat-uit-te-komen
Ik had niet verwacht dat er mensen van de NS werkten aan de game. Maarja, beter uitstellen en iets goeds afleveren dan wat er steeds meer gebeurt, en het maar op de markt kwakken. Hopend op een goede afloop.

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Inderdaad, we gaan het afwachten en hoop gewoon dat deze game goed gaat uitkomen, deel 1 was echt geen verkeerde game als je het mij vraagt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Nieuwe trailer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
De nieuwtjes rondom de game beginnen langzaam binnen te komen, hier nog een nieuwe video

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samlans
Hij is uit op steam in early acces.
Ze mochten wel iets meer fan fare bij het uitbrengen, niet eens een melding op steam gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter
Ik heb hem zelf in de Wishlish van Xbox en Playstation gezet, maar inderdaad wel apart dat je geen melding op Steam hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linksquest

Linksquest

Moderator Spielerij

All Around Gamer!

Topicstarter

Pagina: 1