Hoi allemaal! Iets meer dan 2 jaar geleden was ik opzoek naar een nieuwe telefoon en ik heb toen de S21 gekocht. Nu na 2 jaar is de batterij echt treurig (was het sowieso al een beetje) en ben ik opzoek naar een nieuwe telefoon. Het liefste een die wat langer meegaat dan 2 jaar.
Ik ben nu een beetje aan het rondkijken en kwam de S23 Ultra tegen. Zou dit een goede upgrade zijn waar ik weer een tijdje mee vooruit kan? Of kan ik beter voor een ander model/merk gaan?
In een nieuwe telefoon zoek ik:
- Echt een betere batterijduur dan mijn S21. Ik moet deze minstens 1x per dag, al dan niet vaker, opladen. Zou fijn zijn als ik mijn telefoon gedurende de dag goed kan gebruiken. Ik ben best wel een heavy user denk ik, mijn gemiddelde schermduur per dag is 6 uur (incl. navigatie etc)
- Een goede camera
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- S23 Ultra
- OnePlus12 of OnePlus 12R
- Google Pixel 8 serie
Na zo'n 20 filmpjes zie ik door de bomen het bos niet meer...
Ik ben nu een beetje aan het rondkijken en kwam de S23 Ultra tegen. Zou dit een goede upgrade zijn waar ik weer een tijdje mee vooruit kan? Of kan ik beter voor een ander model/merk gaan?
In een nieuwe telefoon zoek ik:
- Echt een betere batterijduur dan mijn S21. Ik moet deze minstens 1x per dag, al dan niet vaker, opladen. Zou fijn zijn als ik mijn telefoon gedurende de dag goed kan gebruiken. Ik ben best wel een heavy user denk ik, mijn gemiddelde schermduur per dag is 6 uur (incl. navigatie etc)
- Een goede camera
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- S23 Ultra
- OnePlus12 of OnePlus 12R
- Google Pixel 8 serie
Na zo'n 20 filmpjes zie ik door de bomen het bos niet meer...