Cloud .png hosten die ik kan overschrijven

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-06 11:37
G'morgen,

Ik ben op zoek naar een cloud of hosting, waar ik een .png neer kan zetten, die ik regelmatig 1x per week overschrijf (waar de url dan ongewijzigd van blijf) zodat mijn website automatisch veranderd omdat de inhoud van de .png dan veranderd is.

ik heb wel het een en ander geprobeerd, maar eigenlijk elke dienst hangt er dan een ander url/locatie adres aan...

Ik hoor heel graag als iemand een tip heeft

groet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Gewoon een s3 bucket?

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:03
Github Pages?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Nu online
Hangt van je applicatie af of de url verandert, dus kijk daar eerst naar. Als je een file host ergens, verandert de url in de regel nooit zomaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Uhm als je een eigen website hebt waarom upload je daar je de png niet heen?

../public_html/uploads/je-plaatje.png

Kleine aanvulling
Als je plaatje dezelfde naam laat hou rekening mee caching. Als ik op jou site ben geweest. Jij update de foto. Dan kan het zijn dat ik de oude foto nog zie. Maar ook dat kan je regelen met no cache of bepaalde verloop tijd of random string.

[ Voor 53% gewijzigd door RobbyTown op 05-03-2024 09:23 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
oké thanks tweakers voor deze snelle reactie, ik ga gelijk proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
hmm..even geprobeerd in een oude site die ik nog heb in strato,
maar als ik de url kopieer vanuit fillezilla en die in een browser gooit, wil hij VLC (video player) openen?

of is zo'n strato site niet ideaal..en kan ik beter een algemene cloud pakken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nV5W2FFiR6qLwor0B03kyEeLo0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XeVX2qBql86CvYVV8kEbYG3m.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ts8pxSJ6JjK9S4z2Z1g3QcKztXk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dElepp6vXMJWU9xirL9HmZOh.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0F7wrBUrmGv2YMAfSPzIG_EEkhM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/A1SWMwHnzvpQvMVVimB4ZsqH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Horinees
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 09:00
Via http://macworksreclame.nl/headers/Sat_FB_layer.png kan ik de afbeelding gewoon bekijken

[ Voor 6% gewijzigd door Horinees op 05-03-2024 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Wellicht handig om aan te geven wat je wil bereiken? Lijkt namelijk op banner rotation. Dat moet handiger te regelen zijn dan steeds hetzelfde plaatje te hergebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 20:10
Met een SFTP url ga je geen afbeelding ophalen, probeer het met http://macworksreclame.nl/headers/Sat_FB_layer.png dan lukt het wel (maar er zit geen geldig certificaat op dat url, dus ik vraag me af of dat goed blijft gaan, en niet dat er bij de bezoeker bellen afgaan dat er wat onveiligs wordt geprobeerd in te laden)

Vraag me ook af, waarom niet op de server waar je je site al hebt draaien?

[ Voor 10% gewijzigd door dakka op 05-03-2024 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
oke thanks, ik wil deze gaan gebruiken in online ads..
dus dat een Ad deze banner ophaalt en boven een aanbieding zet...

dus op de server waar deze Ad staat, zal niet gaan..
maar het moet ook weer niet zo zijn, dat dit plaatje een melding creëert dat er iets onveiligs is...

wat zou de makkelijkste cloud zijn, die simpel dat plaatje host, en dat het vaker wordt opgehaald zonder melding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

geldig certificaat op je strato en de melding is weg...

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
werkt niet ivm geen certificaat. als dat wel erop staat zal alles na .nl/ met https werken.

[ Voor 54% gewijzigd door RobbyTown op 05-03-2024 10:37 ]

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
thanks, ga eens kijken of ik dat certificaat eraf kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dakka
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 01-10 20:10
Nee, je moet juist een geldig certificaat er op hebben, ongeldig of geen = melding, via Let's Encrypt ofzo

Verder is je case nogal vaag, waar wil je deze banner precies hebben waardoor je het niet zelf kan plaatsen?
Probeer je het bijvoorbeeld op facebook of twitter te plaatsen? dat gaat namelijk niet werken, die halen de afbeelding op en bewaren die lokaal, als je die afbeelding dan op jouw server aanpast, gebeurt er niks.

[ Voor 67% gewijzigd door dakka op 05-03-2024 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
thanks, zojuist gedaan...en het werkt!!

[ Voor 27% gewijzigd door wwwmarcel op 05-03-2024 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
dakka schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:24:
Nee, je moet juist een geldig certificaat er op hebben, ongeldig of geen = melding, via Let's Encrypt ofzo

Verder is je case nogal vaag, waar wil je deze banner precies hebben waardoor je het niet zelf kan plaatsen?
Probeer je het bijvoorbeeld op facebook of twitter te plaatsen? dat gaat namelijk niet werken, die halen de afbeelding op en bewaren die lokaal, als je die afbeelding dan op jouw server aanpast, gebeurt er niks.
ik werk veel met hype tumult...daar kan ik een banner maken waarin een container gevuld wordt met deze content, waarna er een html.zip wordt geëxporteerd, die weer in google studio wordt geadverteerd.

we hebben bovenstaande al werken, maar nog niet met een header die automatisch ververst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Voordeel om het hiermee te doen is dat de "raw" url inderdaad altijd hetzelfde is, maar je ook versie beheer hebt, je kunt dan terugbladeren en zien wat vorige versies van de afbeelding waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
CH4OS schreef op dinsdag 5 maart 2024 @ 11:38:
[...]

Voordeel om het hiermee te doen is dat de "raw" url inderdaad altijd hetzelfde is, maar je ook versie beheer hebt, je kunt dan terugbladeren en zien wat vorige versies van de afbeelding waren.
o kan ook wel een handige zijn, toevallig ook een GitHub aangemaakt..maar is nog vrij nieuw voor me, hoe het werkt...GitHub is wel bekend
Pagina: 1