Mijn vraag
Hallo,
De solaredge app op iphone geeft geen actuele data meer door, hij blijft hangen. Als ik inlog via de webinterface ( solaredge.com) zie ik WEL actuele data en opbrengst. Maar op de app dus niet.
Heb dit allemaal al gedaan:
-app verwijderd, tel opnieuw opgestart, app geinstalleerd en opnieuw ingelogd.
-Omvormer geeft blauw en groen licht die communiceert wel
-Webinterface geeft WEL alle data actueel en grafiek. De app dus niet. De omvormer communiceert dus wel alles door, maar niet naar de app.
-Wifi modem gereset, router gereset.
-Bij omvormer communicatie gecheckt, alles is ok en doet t .
-Omvormer opnieuw opgestart.
-Stroom wordt ook opgewekt.
-Paneel layout en opbrengst op de app geeft hij wel aan. alleen op de homepage dus geen actuele data.
-De app en mijn tel zitten zowel op wifi en 4G en dat werkte altijd.
Betreft omvormer SE3680H en optimizers.
Wat zou volgens jullie de volgende stap kunnen zijn om de app aan de praat te krijgen?
Hallo,
De solaredge app op iphone geeft geen actuele data meer door, hij blijft hangen. Als ik inlog via de webinterface ( solaredge.com) zie ik WEL actuele data en opbrengst. Maar op de app dus niet.
Heb dit allemaal al gedaan:
-app verwijderd, tel opnieuw opgestart, app geinstalleerd en opnieuw ingelogd.
-Omvormer geeft blauw en groen licht die communiceert wel
-Webinterface geeft WEL alle data actueel en grafiek. De app dus niet. De omvormer communiceert dus wel alles door, maar niet naar de app.
-Wifi modem gereset, router gereset.
-Bij omvormer communicatie gecheckt, alles is ok en doet t .
-Omvormer opnieuw opgestart.
-Stroom wordt ook opgewekt.
-Paneel layout en opbrengst op de app geeft hij wel aan. alleen op de homepage dus geen actuele data.
-De app en mijn tel zitten zowel op wifi en 4G en dat werkte altijd.
Betreft omvormer SE3680H en optimizers.
Wat zou volgens jullie de volgende stap kunnen zijn om de app aan de praat te krijgen?