Toon posts:

Waar kan het aan liggen?

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
k heb gisteren een GeForce 3 binnen gehad, maar wat mij opviel was dat er in een normale resolutie (1024 bij 768) duidelijk een soort golfbeweging te zien was in Windows zelf, dus het beeld golfde/beefde soms een beetje ?
Waar kan het aan liggen? (behalve aan de 17 inch monitor, want dies ok)
Het gaat trouwens om een Elsa Gladiac GF3.
Moet ik soms iets wat anders instellen?

bvd

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Dat is een nieuwe feature van de Geforce3, nee geintje.

Vertel eens wat meer, hoeveel hertz staat ie, en wanneer gebeurt het ook tijdens games.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

Verwijderd

Topicstarter
Hij draait momenteel 100 HZ in Windows dus dat is toch vrij normaal. Games heb ik nog niet geprobeerd, want die moet ik nog installeren. Maar in Windows doet ie echt vrij raar...ik heb het eens eerder gehad met TNT2 Ultra, maar die heb ik toen verkocht :(

Verwijderd

Je kan vervorming krijgen als er magnetische interferentie is: je boxen staan te dicht bij het scherm, je kabel van je scherm is te dun/te lang of je videokaart zit te dicht bij een niet-geaarde voeding. Uiteraard kan je ook gewoon een slecht exemplaar hebben van die videokaart: probeer hem eens in een andere pc.
Edit: voor zo'n dure kaart zou ik gewoon mijn garantie aanspreken

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Ik ken dit probleem ook van mijn oude TNT2 Ultra, toen golfde de hele onderkant van mijn beeld. En toen lag het wel aan mijn monitor. En die was toen ook kapoerre.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Is t niet gewoon een refreshrate van 60Hz? Moet je m ff wat hoger zetten, dan golft ie niet meer zo :)

Verwijderd

Topicstarter
De monitor is nog goed, want ik heb er gewoon nog mijn oude pc op gedraaid paar weken niks aan de hand. Zelfs met een ATI Rage Pro doet ie het nog perfect.
Ben nu de nieuwste detonators maar aant downen, met, schrik niet, 1,5 kb/s (ISDN :( )
Maar ik vind het echt klote zal eens wat gaan proberen.
iig bedankt voor de tips die ik al gekregen heb

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 08 september 2001 19:09 schreef Penaa het volgende:
Hij draait momenteel 100 HZ in Windows
Nee dus geen 60 Hz

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
set eens v-sync aan

Verwijderd

Topicstarter
V- sync staat "on by default"

• Dirk J
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-07 22:22
misschien ligt het aan de moire instelling van de monitor (had een vriend van mij ook toen ik em voor de gein op 100 had gezet ipv 0 :P)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mijn monitor een beetje meer naar voren gehaald, zodat die kabel wat meer plaats heeft en er niet zon hoeje meer in zit. Moire staat off bij monitor. Wat moet ik kiezen bij cable select: DSUB of BNC?
Kan dat er misschien iets mee te maken hebben?

• ShinDog
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-12-2023
Op zaterdag 08 september 2001 19:28 schreef Penaa het volgende:
Wat moet ik kiezen bij cable select: DSUB of BNC?
Kan dat er misschien iets mee te maken hebben?
Hangt er van af welke aansluiting je achter op je monitor gebruikt.
Maar ik gok dat je de D-Sub aansluiting gebruikt.
Dus kies je voor D-Sub. Als je de andere kiest krijg je geen beeld. :?

Verwijderd

Topicstarter
Dan denk ik dat je goed gegokt hebt, want ik heb nog beeld.
Ik heb nieuwste detonators geinstalleerd en het lijkt al wat beter te gaan
Pagina: 1