Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Smartphone met een goede audio kwaliteit.
Wat is je budget?
Zou mooi zijn als het rond de 5 a 600 euro kan blijven, mocht er veel verschil zitten tussen daarboven dan spraren we door.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik stap over van een LG G8SThinq met APTX en een Sony WH-1000XM2 en Spotify op de hoge resolutie stand. De Sony en Spotify blijven nog eventjes
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen merk voorkeur, maar moet wel weer een jaartje of 5 mee kunnen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Een paar andere vereisten zijn snelladen, draadloos laden, nearfield en lange batterijduur
Verschillende websites hebben verschillende informatie op hun website staan, in vergelijkingssites etc.
Ik game niet met de mobiel, en in principe voldoet de LG nog prima. Ware het niet dat er geen updates mer voor zijn en dat de niet verwisselbare accu nu rap minder wordt.
Merken die ik vaak voorbij zie komen zijn Xiaomi, Motorola en Sony.
Snelladen zie ik nu soms al met 120 watt, lijkt me ideaal want ik moet de LG nu urenlang aan de lader hebben.
Bovendien, als de accu wat minder wordt in de toekomst heb je er minder last van.
Ik zoek een?
Smartphone met een goede audio kwaliteit.
Wat is je budget?
Zou mooi zijn als het rond de 5 a 600 euro kan blijven, mocht er veel verschil zitten tussen daarboven dan spraren we door.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik stap over van een LG G8SThinq met APTX en een Sony WH-1000XM2 en Spotify op de hoge resolutie stand. De Sony en Spotify blijven nog eventjes
Wat heb je zelf al gevonden?
Geen merk voorkeur, maar moet wel weer een jaartje of 5 mee kunnen.
Welke vragen heb je hier nog over?
Een paar andere vereisten zijn snelladen, draadloos laden, nearfield en lange batterijduur
Verschillende websites hebben verschillende informatie op hun website staan, in vergelijkingssites etc.
Ik game niet met de mobiel, en in principe voldoet de LG nog prima. Ware het niet dat er geen updates mer voor zijn en dat de niet verwisselbare accu nu rap minder wordt.
Merken die ik vaak voorbij zie komen zijn Xiaomi, Motorola en Sony.
Snelladen zie ik nu soms al met 120 watt, lijkt me ideaal want ik moet de LG nu urenlang aan de lader hebben.
Bovendien, als de accu wat minder wordt in de toekomst heb je er minder last van.