Starten met crypto's - welke coins?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RJEN90
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 28-06-2024
Goedemiddag,

Na jaren op en af meelezen hier heb ik toch maar besloten om te gaan investeren in crypto's. Doel is om te starten door een relatief klein bedrag te investeren voor zowel de korte (aantal maanden) als middellange termijn (aantal jaren). Ik ben voornemens te investering te spreiden over ongeveer 5 tot 10 coins en heb, als beginner dus, een account aangemaakt bij Bitvavo.

De vraag is waarschijnlijk al honderden keren hier gesteld maar met de huidige groei en aankomende halving ben ik toch benieuwd hoe jullie hier naar kijken: wat zijn op dit moment slimme coins om in te investeren?

Is dat, nogmaals als beginner, bijvoorbeeld 50 procent BTC/ETH aangevuld met...... ? Of hebben jullie andere suggesties/tips?

Vanzelfsprekend begrijp ik dat het altijd een gok is en blijft maar ik ben dus vooral benieuwd hoe jullie hier naar kijken met de huidige stand van zaken.

Dank alvast! :)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
Als we zeggen dat het slimst is om in PEPE te investeren en het gaat fout, wiens schuld is het dan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Zelf lezen, zelf beslissen, zelf winst/verlies draaien. Succes!

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:41
95% BTC, dan kun je aanklooien met de rest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15:51

lordsnow

I know nothing

Ik heb enkele maanden terug een Excelsheet gemaakt met bijna 100 interessante coins. Vervolgens de Marketcap en de Circulating Supply er bij vermeld. Daarna de afgelopen 2 maand dagelijks op Youtube videotjes bekeken van vele crypto traders en de voorspellingen genoteerd voor de diverse coins. En daarmee een shortlist gemaakt om uit te kiezen.

Mijn doel is om binnen de volgende 2-3 maand een portfolio samen te stellen van 25% low, 25% mid, en 50% high risk coins. Dit betekend dat ik vanaf nu voornamelijk high risk coins bij ga kopen.

Er zijn inderdaad veel coins, maar je kan eens kijken naar:

Low risk: BTC, ETH, SOL, DOGE, ADA, QNT
Mid risk: TAO, TIA, RNDR, NEAR, BOBO(*), KAS, FIL, SUPER, IPC(*), GRT, STX, FTM, AVAX, PEPE,
High risk: PYTH, SIDUS(*), MOG(*), JASMY, MOCHI, TOSHI. WAGMI, FOXY(*), MOJO(*).

Note:
- Risk is puur mijn redelijk ongefundeerde mening.
- Dik gedrukt de coins die ik zelf heb.
- (*) de coins die ik er nog bij wil kopen.

Nog wat meer mogelijk interessante coins: BRETT, FET, AIOZ, PRIME, PAAL, OPSEC, LINK, BLENDR, GALA, WILD, GMRX, W, REDO.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:19

knakworst

Get more sats!

RJEN90 schreef op maandag 4 maart 2024 @ 12:38:
Goedemiddag,

Na jaren op en af meelezen hier heb ik toch maar besloten om te gaan investeren in crypto's. Doel is om te starten door een relatief klein bedrag te investeren voor zowel de korte (aantal maanden) als middellange termijn (aantal jaren). Ik ben voornemens te investering te spreiden over ongeveer 5 tot 10 coins en heb, als beginner dus, een account aangemaakt bij Bitvavo.

De vraag is waarschijnlijk al honderden keren hier gesteld maar met de huidige groei en aankomende halving ben ik toch benieuwd hoe jullie hier naar kijken: wat zijn op dit moment slimme coins om in te investeren?

Is dat, nogmaals als beginner, bijvoorbeeld 50 procent BTC/ETH aangevuld met...... ? Of hebben jullie andere suggesties/tips?

Vanzelfsprekend begrijp ik dat het altijd een gok is en blijft maar ik ben dus vooral benieuwd hoe jullie hier naar kijken met de huidige stand van zaken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J_2i6-tknUlyfToPiGyYwkZloCQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/C942Xpph1gLtF3kx2laRdqKC.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NMKe83TUdJkFOqH7zorgcqJ4POk=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/Soh17LgsBdHny5pVSPvqAQpO.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrBob
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 17-06-2024
Goedemiddag,

Met deze vraagstelling is het inderdaad gokken.

Waarom verwacht je dat de prijs omhoog gaat?
Hoe en op welk moment ga je inkopen?
Heb je vervolgens een plan om winst te nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:18
Goedemiddag,

Kijk voor de lol eens naar de btc/eth chart en leg dan eens aan jezelf uit waarom het een goed idee is om ETH te kopen.

Mijn mening: Investering doe je alleen voor de lange termijn (minimaal 4 á 5 jaar maar liever 10 of 20 jaar) en 100% Bitcoin.

Al het andere is ruis.

[EDIT]
Oh 4 maart. Die zit dus al fist deep in de shitcoins :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Nopheros schreef op zondag 21 april 2024 @ 12:38:
[...]

Kijk voor de lol eens naar de btc/eth chart en leg dan eens aan jezelf uit waarom het een goed idee is om ETH te kopen.

Mijn mening: Investering doe je alleen voor de lange termijn (minimaal 4 á 5 jaar maar liever 10 of 20 jaar) en 100% Bitcoin.

Al het andere is ruis.

[EDIT]
Oh 4 maart. Die zit dus al fist deep in de shitcoins :+
Want resultaten uit het verleden bieden garantie voor de toekomst? Omdat afgelopen jaar Bitcoin relatief beter heeft gedaan dan Ethereum, moet je dus Bitcoin kopen? Zeker als je het over 10-20 jaar hebt is dat een vreemde redenatie imo. (Nog ernaast de vraag wat erover 20 jaar gebeurd met miner inkomen als block rewards wegvallen. Vraag is of de fees, die ironisch genoeg op Bitcoin primair gedreven wordt door shitcoins/JPEGs bovenop Bitcoin, hoog genoeg zullen zijn voor veiligheid, maar laag genoeg dat het nog bruikbaar is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Sissors schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:35:
[...]

Want resultaten uit het verleden bieden garantie voor de toekomst? Omdat afgelopen jaar Bitcoin relatief beter heeft gedaan dan Ethereum, moet je dus Bitcoin kopen? Zeker als je het over 10-20 jaar hebt is dat een vreemde redenatie imo. (Nog ernaast de vraag wat erover 20 jaar gebeurd met miner inkomen als block rewards wegvallen. Vraag is of de fees, die ironisch genoeg op Bitcoin primair gedreven wordt door shitcoins/JPEGs bovenop Bitcoin, hoog genoeg zullen zijn voor veiligheid, maar laag genoeg dat het nog bruikbaar is).
Want dat zijn de enigste opties? Want ik heb het over het afgelopen jaar?

Kun je nog meer willekeurige aannames in een post drukken of is dit wel het maximum?

Zoals ik aangaf zag ik pas later dat de TS niet meer reageert dus ik laat het hierbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Nopheros schreef op zondag 21 april 2024 @ 14:52:
[...]

Want dat zijn de enigste opties? Want ik heb het over het afgelopen jaar?
Nou ja, dat was een aanname, maar in mijn verdediging, kan je uitleggen wat je dan wel bedoelt? Want echt duidelijk is het ook niet als je niet doelt op Bitcoin die afgelopen jaar meer waard is geworden dan Ethereum. Want kijk je naar 5 jaar bijvoorbeeld, dan heeft Ethereum significant beter gepresteerd dan Bitcoin.

Dus als je niet over laatste jaar bedoelt, over welke periode moet je dan wel kijken? Zeg maar iets minder cryptisch, dan is er ook kleinere kans dat ik het verkeerd begrijp ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
Sissors schreef op zondag 21 april 2024 @ 15:34:
[...]

Nou ja, dat was een aanname, maar in mijn verdediging, kan je uitleggen wat je dan wel bedoelt? Want echt duidelijk is het ook niet als je niet doelt op Bitcoin die afgelopen jaar meer waard is geworden dan Ethereum. Want kijk je naar 5 jaar bijvoorbeeld, dan heeft Ethereum significant beter gepresteerd dan Bitcoin.

Dus als je niet over laatste jaar bedoelt, over welke periode moet je dan wel kijken? Zeg maar iets minder cryptisch, dan is er ook kleinere kans dat ik het verkeerd begrijp ;)
Ethereum wordt al sinds 2017 minder waard ten opzichte van Bitcoin.

2017 high, 1 ETH = 0,156 BTC
2018 high, 1 ETH = 0,123 BTC
2021 high, 1 ETH = 0,088 BTC
2023 high, 1 ETH = 0,085 BTC
2024 high, 1 ETH = 0,061 BTC

Zeker kan er tussendoor winst gepakt kan worden ten opzichte van Bitcoin maar als je voor de langere termijn erin zit dan kun je naar mijn mening beter voor Bitcoin gaan.

Daarnaast dipt ETH ook meer in bear markets dan BTC (zo ook in 2019) en een logische gevolg is dat het dan vaak ook weer harder stijgt voor een bepaalde periode. Totdat de waarde weer flink inzakt zoals de laatste 3 jaar gebeurd. Zie onderstaande grafiek van maart 2021 t/m april 2024:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UuKw-i08l-HXH466iFOFkMWE6o4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/s9JgNfvsMmCNoOCsNg9OQfFD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Nopheros schreef op zondag 21 april 2024 @ 16:18:
[...]

Ethereum wordt al sinds 2017 minder waard ten opzichte van Bitcoin.

2017, 1 ETH = 0,156 BTC
2018, 1 ETH = 0,123 BTC
2021, 1 ETH = 0,088 BTC
2023, 1 ETH = 0,085 BTC
2024, 1 ETH = 0,048 BTC
Kom op zeg, dit is wel een hele creatieve interpretatie van de grafiek. Voor andere, klik hier, en zet hem op max: https://www.tradingview.com/symbols/ETHBTC/. En ik ga niet zeggen dat iedereen all-in op Ethereum moet gaan. Maar dat je uit die grafiek haalt dat Ethereum alleen maar minder waard wordt tov Bitcoin, dan kijk je toch heel anders naar grafieken dan ik.

[ Voor 17% gewijzigd door Sissors op 21-04-2024 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nopheros
Sissors schreef op zondag 21 april 2024 @ 16:30:
[...]

Kom op zeg, dit is wel een hele creatieve interpretatie van de grafiek. Voor andere, klik hier, en zet hem op max: https://www.tradingview.com/symbols/ETHBTC/. En ik ga niet zeggen dat iedereen all-in op Ethereum moet gaan. Maar dat je uit die grafiek haalt dat Ethereum alleen maar minder waard wordt tov Bitcoin, dan kijk je toch heel anders naar grafieken dan ik.
Heb je link geopend maar het enige wat ik zie is een dalende lijn sinds 2017 :)

Maar goed dit is simpelweg mijn mening en een ieder is vrij om een andere mening te hebben echter zou ik alleen al op basis van de dalende grafiek van de afgelopen 3 jaar geen ETH meer kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15-09 12:29
Longterm verliest alles tegenover Bitcoin

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Storm90
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09-09 15:23
Goedemiddag,

Ik heb persoonlijk het grootste deel op coins staan die zich wel al bewezen hebben, zoals Bitcoin (70% van de totale investering, ongeveer), maar ik neem zelf ook aardig wat risico door met kleine bedragen op nieuwe tokens, met een nog vrij lage market cap, te investeren.

Bitvavo is handig als je in Bitcoin, Shiba, Ethereum of in andere coins wilt investeren die al even op de markt zijn. Voor nieuwe "parels": niet zo handig. Bittensor is ook niet beschikbaar via Bitvavo, bijvoorbeeld.

Met alles: do your own research. Ik vind @lordsnow 's manier om een Excelsheet bij te houden een mooi plan!

Mocht je verder willen kijken dan Bitvavo: ik zelf heb niet zo lang geleden zo'n 100 euro van mijn rekening getrokken en daar ben ik simpelweg mee gaan spelen, zodat ik het wereldje van de memecoins e.d. beter kon leren kennen. Ik heb dan ook meerdere wallets nu zoals Trust Wallet, MetaMask, Coinbase, Phantom en een Telegram bot, Trojan. Het is best wel leerzaam, en je hebt tevens de kans om vroeg in te stappen op "parels" die aardig kunnen stijgen.

Ik vond het vooral belangijk om even te kunnen gokken met een paar euro per keer ipv meteen 100 euro in te zetten op een "shitcoin". Je wordt zo wel even hard geconfronteerd met het feit dat er honderden "shitcoins" dagelijks worden gelanceerd en direct verdwijnen door een "rug pull" (ik heb een keer geluk gehad, dat de Trojan bot net tijdens een pump en dump nog optijd met flinke winst wist te verkopen, maar ja: puur geluk). Tevens werd ik helemaal gestoord van de scams en bots die of dan wel crypto afhandig proberen te maken of misleidende informatie verspreiden. Maar daar moet je dan even doorheen prikken, haha. Maar als je ergens snel en optijd bij wilt zijn, dan is het wel handig om te weten waar je dergelijke coins kunt vinden en hoe je ze kunt bemachtigen.

Ben tenslotte tevens lid van het Discord kanaal "Jacob's Crypto Plan", wat de meeste wel zullen kennen. Daar is ook wel handige beginners info te vinden en de moderators weten ook nog wel eens te wijzen op signalen welke mogelijk kunnen wijzen op scam.

Veel meer informatie dan je om vroeg waarschijnlijk, maar misschien helpt het om nog iets verder te verdiepen in het hele landschap en je breder te orienteren.

[ Voor 10% gewijzigd door Storm90 op 24-04-2024 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Storm90 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:17:
[...]
Ben tenslotte tevens lid van het Discord kanaal "Jacob's Crypto Plan"
Lol, ik denk niet dat iemand het hier kent. Heb je een linkje? Ik ben ook wel toe aan wat humor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:29:
[...]

Lol, ik denk niet dat iemand het hier kent. Heb je een linkje? Ik ben ook wel toe aan wat humor
https://discord.com/invite/jcb Dit zou 'm moeten zijn. Ik heb wel positieve ervaringen met een tweetal moderators, die me snel geholpen hebben met wat onduidelijkheden over een aangeschafte coin en open stonden voor een praatje.

Ze verdienen de kost volgens mij voornamelijk door lidmaatschappen te verkopen, via hun patreon kanaal. Ik heb na een informeel gesprek met een moderator een trial van 3 dagen gekregen als "legendary". Te kort om te zeggen dat ik het de moeite waard vond en ze vragen er normaliter maarliefst 103.50 dollar per maand voor haha.

Maar zonder abbo is het kanaal al best waardevol IMO! Bereid je wel voor om kapot gespammed te worden met uitnodigingen van allerlei scammers, zodra je de uitnodiging accepteert.

[ Voor 6% gewijzigd door Storm90 op 24-04-2024 13:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Storm90 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:43:
[...]

https://discord.com/invite/jcb Dit zou 'm moeten zijn. Ik heb wel positieve ervaringen met een tweetal moderators, die me snel geholpen hebben met wat onduidelijkheden over een aangeschafte coin en open stonden voor een praatje.

Ze verdienen de kost volgens mij voornamelijk door lidmaatschappen te verkopen, via hun patreon kanaal. Ik heb na een informeel gesprek met een moderator een trial van 3 dagen gekregen als "legendary". Te kort om te zeggen dat ik het de moeite waard vond en ze vragen er normaliter maarliefst 103.50 dollar per maand voor haha.

Maar zonder abbo is het kanaal al best waardevol IMO! Bereid je wel voor om kapot gespammed te worden met uitnodigingen van allerlei scammers, zodra je de uitnodiging accepteert.
Helaas doet die link het niet. Ik kan alleen maar zeggen, wees voorzichtig. Alle informatie is ook gratis te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Storm90
Gelukszoekr schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:49:
[...]

Helaas doet die link het niet. Ik kan alleen maar zeggen, wees voorzichtig. Alle informatie is ook gratis te vinden.
Daar ben ik me van bewust :) Ik was ook zeker niet van plan een abbo te nemen :P De link zou wel moeten werken, net op mobiel getest (mijn werk laptop blokkeert deze wel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alpina
  • Registratie: November 2019
  • Nu online
Storm90 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:17:
[...]

Ik heb persoonlijk het grootste deel op coins staan die zich wel al bewezen hebben, zoals Bitcoin (70% van de totale investering, ongeveer), maar ik neem zelf ook aardig wat risico door met kleine bedragen op nieuwe tokens, met een nog vrij lage market cap, te investeren.

Bitvavo is handig als je in Bitcoin, Shiba, Ethereum of in andere coins wilt investeren die al even op de markt zijn. Voor nieuwe "parels": niet zo handig. Bittensor is ook niet beschikbaar via Bitvavo, bijvoorbeeld.

Met alles: do your own research. Ik vind @lordsnow 's manier om een Excelsheet bij te houden een mooi plan!

Mocht je verder willen kijken dan Bitvavo: ik zelf heb niet zo lang geleden zo'n 100 euro van mijn rekening getrokken en daar ben ik simpelweg mee gaan spelen, zodat ik het wereldje van de memecoins e.d. beter kon leren kennen. Ik heb dan ook meerdere wallets nu zoals Trust Wallet, MetaMask, Coinbase, Phantom en een Telegram bot, Trojan. Het is best wel leerzaam, en je hebt tevens de kans om vroeg in te stappen op "parels" die aardig kunnen stijgen.

Ik vond het vooral belangijk om even te kunnen gokken met een paar euro per keer ipv meteen 100 euro in te zetten op een "shitcoin". Je wordt zo wel even hard geconfronteerd met het feit dat er honderden "shitcoins" dagelijks worden gelanceerd en direct verdwijnen door een "rug pull" (ik heb een keer geluk gehad, dat de Trojan bot net tijdens een pump en dump nog optijd met flinke winst wist te verkopen, maar ja: puur geluk). Tevens werd ik helemaal gestoord van de scams en bots die of dan wel crypto afhandig proberen te maken of misleidende informatie verspreiden. Maar daar moet je dan even doorheen prikken, haha. Maar als je ergens snel en optijd bij wilt zijn, dan is het wel handig om te weten waar je dergelijke coins kunt vinden en hoe je ze kunt bemachtigen.

Ben tenslotte tevens lid van het Discord kanaal "Jacob's Crypto Plan", wat de meeste wel zullen kennen. Daar is ook wel handige beginners info te vinden en de moderators weten ook nog wel eens te wijzen op signalen welke mogelijk kunnen wijzen op scam.

Veel meer informatie dan je om vroeg waarschijnlijk, maar misschien helpt het om nog iets verder te verdiepen in het hele landschap en je breder te orienteren.
Lijkt me een prima verdeling van de PF maar zoals @Gelukszoekr al aangeeft de afgelopen 2 jaar zijn alle parels op Tweakers al voorbij gekomen net als de tips om deze te vinden. Dit alles gratis en voor niets. Bittensor voor 10 dollar OTC of na de Mexc listing voor 30-40 dollar om maar wat te noemen :Y)

Ik zou zelf dan ook ver wegblijven van besloten groepen op Telegram etc. Abonnementen krijg ik helemaal de kriebels van. Maar ik blijf erbij je hebt een cryptorun van 1 of 2 keer nodig om hier zelf allemaal achter te komen.

BTC holden blijkt uit uiteindelijk het meest verstandige voor nieuwe mensen die zich aan leverage traden of shitcoin traden willen wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gelukszoekr
Storm90 schreef op woensdag 24 april 2024 @ 13:53:
[...]

Daar ben ik me van bewust :) Ik was ook zeker niet van plan een abbo te nemen :P De link zou wel moeten werken, net op mobiel getest (mijn werk laptop blokkeert deze wel)
Ja, de link doet het nu wel, ik ga eens neuzen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Storm90
Alpina schreef op woensdag 24 april 2024 @ 14:14:
[...]

Lijkt me een prima verdeling van de PF maar zoals @Gelukszoekr al aangeeft de afgelopen 2 jaar zijn alle parels op Tweakers al voorbij gekomen net als de tips om deze te vinden. Dit alles gratis en voor niets. Bittensor voor 10 dollar OTC of na de Mexc listing voor 30-40 dollar om maar wat te noemen :Y)

Ik zou zelf dan ook ver wegblijven van besloten groepen op Telegram etc. Abonnementen krijg ik helemaal de kriebels van. Maar ik blijf erbij je hebt een cryptorun van 1 of 2 keer nodig om hier zelf allemaal achter te komen.

BTC holden blijkt uit uiteindelijk het meest verstandige voor nieuwe mensen die zich aan leverage traden of shitcoin traden willen wagen.
Ik begrijp ook al van mezelf niet dat ik me nu pas bedenk om even op tweakers.net te neuzen of daar nog actieve fora's zijn mbt crypto 8)7 8)7 . Achja, beter laat dan nooit zullen we maar zeggen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AMDFreak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:25

AMDFreak

Intel is zo..

Wispe schreef op maandag 4 maart 2024 @ 13:19:
Als we zeggen dat het slimst is om in PEPE te investeren en het gaat fout, wiens schuld is het dan?
Had hij maar op 4 maart PEPE gekocht.... had hij nu al een leuke winst kunnen pakken..

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nopheros
AMDFreak schreef op dinsdag 28 mei 2024 @ 13:44:
[...]

Had hij maar op 4 maart PEPE gekocht.... had hij nu al een leuke winst kunnen pakken..
Hij had ook het casino binnen kunnen lopen en alles op rood kunnen inzetten, had hij ook een leuke winst kunnen pakken of niet. Nu nog in PEPE investeren komt op hetzelfde neer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JElPiyQD4pq1IU7s148Noc6M_mw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/WQN5pZcctVLG0volmeyzlrKc.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eFdee12
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-09 20:10
Hi,

Dacht even hetzelfde om te investeren in Kekius Maximus via Bitvavo en Kraken maar dan is dat ding met geen mogelijkheid te vinden daar. Is het niet een grote cloud / exchange?

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:05

St@m

@ Your Service

eFdee12 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 11:22:
Hi,

Dacht even hetzelfde om te investeren in Kekius Maximus via Bitvavo en Kraken maar dan is dat ding met geen mogelijkheid te vinden daar. Is het niet een grote cloud / exchange?

Iemand tips?
Ff googlen waar je het kan kopen. Dit soort troep staat niet zo snel op een grote exchange.
Maar dat ding is in 1 dag 5000% gestegen ofzo, en dan bedenk je dat het nu een goed moment is om te kopen? Had je gisteren moeten doen.

[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 01-01-2025 11:25 ]

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eFdee12
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15-09 20:10
Mja ook na googlen kom je uit naar verwijzingen richting Bitvavo. Gisteren kon je ook al weten dat het zo ging exploderen? Ipv dingen de lucht in schieten of een staatslot halen is het nog een kansje waard toch? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wispe
  • Registratie: September 2019
  • Niet online
eFdee12 schreef op woensdag 1 januari 2025 @ 11:28:
Mja ook na googlen kom je uit naar verwijzingen richting Bitvavo. Gisteren kon je ook al weten dat het zo ging exploderen? Ipv dingen de lucht in schieten of een staatslot halen is het nog een kansje waard toch? ;)
https://x.com/YazanXBT/status/1874573091101458507

Nog geen 12 uur na jouw bericht ging de koers rekt. Denk dat je met dingen de lucht in schieten of een staatslot halen nog meer plezier uit had gehaald.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
Sissors schreef op zondag 21 april 2024 @ 16:30:
[...]

Bijna een jaar later en de grafiek is alleen maar verder gedaald, met bijna 50% zelfs. Blijkbaar was m'n interpretatie van de grafiek zo gek nog niet. Maar goed dat je idd niet iedereen hebt verteld all-in te gaan ;)

De ETH hype is over. BTC is king.

Eigenlijk lijkt het hele alt gebeuren wel aardig over te zijn, op sommige dagen worden er 50.000 tokens gelanceerd.

[ Voor 38% gewijzigd door Nopheros op 10-02-2025 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ghost100
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15:05
Voor lange termijn BTC.

Beetje speculatie (DYOR!)
XRP, HBAR, ADA.
Waarom? USA bedrijven zullen belastingvoordelen krijgen door Trump Wellicht.
Plus er zijn een paar bedrijven die een XRP ETF willen.

Litecoin
Geruchten ETF

Goede tech, maar wat onder de radar
ICP

Gokken:
Runes (op btc)
AI (agents) narrative van huidig moment
Meme's
Pagina: 1