Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
Verwijderd
Verwijderd
Heb mijn reply net verandert, sorry ben een beetje gaar,Op zaterdag 08 september 2001 18:51 schreef McFlipp het volgende:
euhhh je gebruikt dus een server?? want ik wil via HUB
1. Gebruik de search
2. Gebruik een ADSL router
3. Hack je adsl modem zodat hij ook al Router kan figureren dit kan weet alleen ff de url niet
Verwijderd
Heeej das flex, je modem hacken, ben benieuwd hoe dat moetOp zaterdag 08 september 2001 18:55 schreef TrailBlazer het volgende:
Oplossingen
1. Gebruik de search
2. Gebruik een ADSL router
3. Hack je adsl modem zodat hij ook al Router kan figureren dit kan weet alleen ff de url niet
dus gewoon
Modem->HUB->elke pc in de hub.
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
nee hoorOp zaterdag 08 september 2001 19:14 schreef McFlipp het volgende:
ja okeej maar ZONDER tweak werkt het dus nie? want dan verlies je weerr garantie enzo
je stelt alleen wat in op je modem, is allemaal softwarematig, je verlest je garantie als je hem hardwarematig gaat veranderen
"If God wanted us to have unlimited free energy He would have put a giant fusion reactor in the sky"
Verwijderd
okeej lees ff verder dan je neus lang is, ik heb al gezegt zonder server!Op zaterdag 08 september 2001 19:19 schreef BasjeBanaantje het volgende:
Kan, moet je gewoon zo'n internet-netwerk-deelprogramma gebruiken. Dus eigenlijk de server gewoon op 1 van de poorten op het netwerk, heeft een vriend van mij in Nijmegen ook!
precies.Op zaterdag 08 september 2001 19:17 schreef bas_konings het volgende:
Garantie is als je de instellingen niet terug zet als ie defect zou zijn idd weg, maar als je de oude settings weer hersteld is dat natuurlijk geen probleem.
Verwijderd
Sababa
Verwijderd
Heb ff gekeken, maar zoals iemand anders al vroeg daar, hoe zit het nou met de veiligheid? Moet je dan op elke pc een vuurmuur gooien?Op zaterdag 08 september 2001 19:13 schreef YT-Croc het volgende:
[topic=192381/1/100]
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Verwijderd
Gaat dit over mijn vraag?Op zaterdag 08 september 2001 20:49 schreef Beaves het volgende:
WinRoute, vind ik persoonlijk fijner werken dan Sygate. Is veel beter in te stellen als Sygate.
Verwijderd
Je zult dus op elke pc een aparte firewall moeten installeren... Denk dat je dan beter een router kan kopen.
Verwijderd
Dat wil ik wel maar we zijn maar studenten en alles moet goedkoop, zo'n router kost volgens mij toch al gauw 600 piekies.Op zaterdag 08 september 2001 21:06 schreef Kremez het volgende:
Nee, winroute is een windows internet deel progje, en om antwoord te geven op je vraag: Nee, er zit geen firewall op en die kan er ook niet op.
Je zult dus op elke pc een aparte firewall moeten installeren... Denk dat je dan beter een router kan kopen.
Of een freesco geval bouwen van een oude computer!Op zaterdag 08 september 2001 21:06 schreef Kremez het volgende:
[...]
Expanding the inexpandable
Verwijderd
Kijk dat is nogeens een tip, thnxOp zaterdag 08 september 2001 21:24 schreef Expander het volgende:
[..]
Of een freesco geval bouwen van een oude computer!
Verwijderd
Over de prijzen van routers, ik heb zelf ook ff rond gekeken en de meest gangbare zijn der vanaf fl. 375.
www.asci.nl verkoopt de Vigor 2200E voor fl. 422,50, is een van de betere.
Let wel, niet alle routers ondersteunen MXSTREAM, let daar dus wel goed op als je voor een router gaat.
In het modem zelf zit al een firewall !!!Op zaterdag 08 september 2001 20:42 schreef Oracle het volgende:
[..]
Heb ff gekeken, maar zoals iemand anders al vroeg daar, hoe zit het nou met de veiligheid? Moet je dan op elke pc een vuurmuur gooien?Of bestaat er een progje dat je op de modem kan zetten zodat ie tevens een vuurmuur heeft? Dat zou pas echt flex zijn
Dan wil ik het ook
![]()