Ik heb Reolink zelf aangeschreven, omdat ik zeker was dat zij me met hun PT ultra zouden kunnen helpen. Helaas, ze geven aan dat het niet mogelijk is. Ook ipcamshop in Nederland was niet erg behulpzaam (de vraag om advies leek op zich al teveel gevraagd dus wil er sowieso niet meer bestellen) toen ik vroeg om een camera met deze mogelijkheden (of een andere optie).
Hierbij kom ik dus bij jullie uit. Wat wil ik:
- 2 pan en tilt camera's die op 5 meter hoogte komen te hangen en mensen moeten tracken 'nachts. Waarom deze hoogte? Dan is de field of view van de detectie groot genoeg om alles te zien
- 1 180 graden camera die een hele gang in de gaten moet houden
Wat kan ik qua stroomtoevoer:
- POE
- 230V overal
Echter wil ik dat, als toevallig iemand zo slim is om de stroom af te zetten, ik nog steeds beelden bewaard heb van wat er na gebeurt.
Ik kan de kabels namelijk makkelijk zelf trekken indien nodig. Voor mij is het belangrijk dat:
- De camera's op tijd beginnen te filmen
- De beelden opgeslagen worden op een sd kaartje
- Er een app is om ook live te kunnen kijken
Hierbij kom ik dus bij jullie uit. Wat wil ik:
- 2 pan en tilt camera's die op 5 meter hoogte komen te hangen en mensen moeten tracken 'nachts. Waarom deze hoogte? Dan is de field of view van de detectie groot genoeg om alles te zien
- 1 180 graden camera die een hele gang in de gaten moet houden
Wat kan ik qua stroomtoevoer:
- POE
- 230V overal
Echter wil ik dat, als toevallig iemand zo slim is om de stroom af te zetten, ik nog steeds beelden bewaard heb van wat er na gebeurt.
Ik kan de kabels namelijk makkelijk zelf trekken indien nodig. Voor mij is het belangrijk dat:
- De camera's op tijd beginnen te filmen
- De beelden opgeslagen worden op een sd kaartje
- Er een app is om ook live te kunnen kijken
Consultant - Autogek