Sindskort verhuist naar een nieuwbouwwoning en daar tot de conclusie gekomen dat er aan het eind van de garage. Deze graag zelf installeren, maar daar nog wel een vraag over.
De situatie is als volgt.
1. Het stopcontact dient boven de bestaande lichtschakelaar te komen, maar gezien de kleur draden denk ik niet dat het lukt om hieruit een stopcontact te trekken. Klopt dit?
:strip_exif()/f/image/TrXX6TjVzCH09eWM4QRk4cy8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bNn6eI5u70KvAHIvdDtsvst4.jpg?f=fotoalbum_large)
Eventueel zou ik, als bovenstaand niet kan, een nieuw stopcontact moeten maken vanuit de centraaldoos of vanuit een ander stopcontact. Vanuit de centraaldoos zou ik mooi een leiding langs de muur kunnen trekken( kan vanuit het stopcontact ook), maar dien ik wel een wago 4-voudig te kopen. Maakt het precies uit welke ik hiervoor gebruik en is dit mogelijk om te doen? Momenteel zitten op deze groep alleen de vaatwasser en de garage. Op het nieuwe stopcontact moet dan een vriezer komen.
Wat raden jullie aan (als het niet kan op lichtschakelaar)? Vanuit stopcontact of vanuit centraaldoos (zo ja, met welke wago)?
:strip_exif()/f/image/kyr7b9lmiXfGv4Db94avsI1Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Meer e-installatie dan dit wordt het niet dus schopje naar DEI
De situatie is als volgt.
1. Het stopcontact dient boven de bestaande lichtschakelaar te komen, maar gezien de kleur draden denk ik niet dat het lukt om hieruit een stopcontact te trekken. Klopt dit?
:strip_exif()/f/image/TrXX6TjVzCH09eWM4QRk4cy8.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bNn6eI5u70KvAHIvdDtsvst4.jpg?f=fotoalbum_large)
Eventueel zou ik, als bovenstaand niet kan, een nieuw stopcontact moeten maken vanuit de centraaldoos of vanuit een ander stopcontact. Vanuit de centraaldoos zou ik mooi een leiding langs de muur kunnen trekken( kan vanuit het stopcontact ook), maar dien ik wel een wago 4-voudig te kopen. Maakt het precies uit welke ik hiervoor gebruik en is dit mogelijk om te doen? Momenteel zitten op deze groep alleen de vaatwasser en de garage. Op het nieuwe stopcontact moet dan een vriezer komen.
Wat raden jullie aan (als het niet kan op lichtschakelaar)? Vanuit stopcontact of vanuit centraaldoos (zo ja, met welke wago)?
:strip_exif()/f/image/kyr7b9lmiXfGv4Db94avsI1Z.jpg?f=fotoalbum_large)
Meer e-installatie dan dit wordt het niet dus schopje naar DEI
[ Voor 1% gewijzigd door Septillion op 04-03-2024 11:53 ]