Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Digitaal notitieblok. Eéntje waarop schrijven met een pen vlot en intuitief voelt.
Wat is je budget?
Minder dan 500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als notitieblok te gaan gebruiken, één op één vervanging van pen en papier.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al de reMarkable overwogen (je wordt ook doodgeslagen met reclame daarover) maar evenzeer een iPad met de GoodNotes app, omdat dat qua functies dan weer geweldig leek. Ik ben nu vooral op zoek naar ervaringen en aanbevelingen.
Ik zoek een?
Digitaal notitieblok. Eéntje waarop schrijven met een pen vlot en intuitief voelt.
Wat is je budget?
Minder dan 500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Als notitieblok te gaan gebruiken, één op één vervanging van pen en papier.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb al de reMarkable overwogen (je wordt ook doodgeslagen met reclame daarover) maar evenzeer een iPad met de GoodNotes app, omdat dat qua functies dan weer geweldig leek. Ik ben nu vooral op zoek naar ervaringen en aanbevelingen.
Ryzen 7 9800X3D - Gigabyte X870E AORUS ELITE WIFI7 - G.Skill Flare X5 F5-6000 (32GB) - Sapphire Nitro+ RX9070XT