[DENIS@home & RC5-72] stampede hitparade van week 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bubbles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:47

Bubbles

DPC-Crew

2 the resQ

Topicstarter
Er druppelen bij mij nu weer een paar taakjes binnen, maar een voorraad is het nog niet.

Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkM2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09-2024
Hier beginnen de Denis taakjes, net als de vorige keren, ook weer langzaam binnen te lopen.
Hopelijk start er weer een nieuwe cyclus van meerdere dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tao
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-05 11:40

Tao

DPC DE_KOMETEN

Tot nog toe niente. Ik blijf hopen.

Diablo3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HenkM2
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09-2024
@Tao
Dat is gek zeg.
Ik heb 3 PC’s die al sinds 8 a 9 uur vanavond voluit gaan met zo’n 30 cores elk.
De voorraad taken per machine is zo’n 400.
De vorige keren liep dit langzaam op tot zo’n 1000.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

🖥️ | 🚗

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik heb 25 min. geleden 9 taakjes gehad.
Die zijn nu klaar, maar uploaden lukt niet.

Ik laat BOiNC aanstaan, maar verwacht er niet veel van.

Update 9.45 uur: vanochtend vond ik mijn cache vol gevuld terug. WU's worden vanaf een uurtje geleden weer berekend. Gelukkig maar.

[ Voor 32% gewijzigd door Tao op 13-03-2024 09:46 ]

Diablo3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JJ White
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 16:29

JJ White

Prutser Eerste Klas

Gisteravond kreeg ik ook maar mondjesmaat taakjes binnen, maar nu kijk in vanochtend en zit de buffer weer lekker vol. Tis een beetje een achtbaan die me doet denken aan WCG vorig jaar, hopelijk gaat er geen RAID kaart kapot dit jaar.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x2T7ko3hRURvFHXMhBiXYUJT3A0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/LRhLFIGDB7KPXLYDgs0kfFE0.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tao

Tao

DPC DE_KOMETEN

Ik begreep van een bericht van DENIS dat er problemen waren i.v.m. een groter dan verwachte inzet van vrijwilligers. Ze hebben de ruimte voor WU's vergroot en hopen hiermee de groei qua populariteit bij te kunnen benen. (Als in: door onze stampede :) . Onze output is bijna 2 x zoveel als het team op de 2e plaats daily.)

Ik hoop dat dit inderdaad alles was.

[ Voor 16% gewijzigd door Tao op 13-03-2024 12:50 ]

Diablo3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:49
Bericht in de BOINC client en op het forum
DENIS@home: Hard drive space crisis solved // Crisis de espacio en el disco duro resuelta
Dear volunteers,
This weekend we have broken a new record for computing Teraflops (since we are in this new stage of the project). This is thanks to the pace of sending results that you have been doing in recent days and being more stable in the generation of work packages.

Although we were monitoring it, the coincidence of this peak with the database backup on the weekend has caused the hard drive to become saturated sooner than expected. We have been working since Monday on moving data out of the server and even other processes, but as we gained space it kept filling up with results that were pending upload.

This morning, for the first time in two days, more tasks have been validated than have been received and little by little normality will return. At first, it doesn't seem like anything has been lost and we are already submitting work again.

We have expanded the space to receive results and are working on automating some of the tasks to ensure we can continue to grow.

Thank you all very much, if we have this type of problems it is because of the great support you give us, we will continue working to grow by your side.

Sorry for not answering in the forums, and thank you very much for be aware of the evolution.

All the best,
Jesus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:39

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

@KuuKe kun je dit draadje op slot zetten vermits er een week 2 is.

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

Pagina: 1 2 Laatste