er was een file waar je ip_masq auto aan kon zetten in RH 6.2 , en nee dat is niet etc/network!! (zo dom ben ik niet ) voor de kenners weten ze wel wat ik bedoel ... maar ik ben het effe kwijt ...
sjees man.. laat mensen eerst je topic lezen.. 
hij word heus wel gelezen
hij word heus wel gelezen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Die file is er in RH 6.2 niet meer 
Gewoon even :
`echo "1" > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward`
Gewoon even :
hij is er wel weet het zeker!!Op zaterdag 08 september 2001 19:49 schreef little_soundman het volgende:
Die file is er in RH 6.2 niet meer
Gewoon even :
( en sorry jongens , kwam door de drank )
gewoon in een scrippie zetten (rc.local geloof ik)
nee je hoeft alleen een value op yes te zetten ipv no , alleen ik moet die naam hebben van die file ( en geen gelul , want ik had het ook zo! )Op zaterdag 08 september 2001 22:51 schreef _-= Erikje =-_ het volgende:
gewoon in een scrippie zetten (rc.local geloof ik)
mzzl.
Je moet in /etc/sysctl.conf deze regels zetten.
It takes only a minute to get a crush on someone, an hour to like someone, and a day to love someone, but it takes a lifetime to forget someone.
Ik kan je in vertrouwen mededelen dat die file er in RH 6.2 niet meer is. Om precies te zijn die file is er wel (/etc/sysconfig/network) Maar het zetten van die variable heeft geen nut meer. (FORWARD_IPV4=yes)
Ik heb de hele init-scripts uitgeplozen, maar geen een die iets doet met FORWARD_IPV4.
Ik heb de hele init-scripts uitgeplozen, maar geen een die iets doet met FORWARD_IPV4.
bedankt man ! deze bedoelde ik.Op zaterdag 08 september 2001 23:02 schreef asusk7m550 het volgende:
Je moet in /etc/sysctl.conf deze regels zetten.
had hem een tijd niet meer gebruikt vandaar!
voel me nu weer
Aha, en de hele /etc/sysctl kende ik dus nog niet omdat ik nog niet veel RH6.2 systemen heb draaien
zie nou dat die er wasOp zondag 09 september 2001 20:49 schreef little_soundman het volgende:
Aha, en de hele /etc/sysctl kende ik dus nog niet omdat ik nog niet veel RH6.2 systemen heb draaien
Pagina: 1