Hoi,
Ik ben zo een 1,5j geleden terug begonnen met gamen op mijn MacBook in afwachting of ik ging blijven gamen of niet en nu word tijd voor iets nieuw.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel speel ik OSRS en WOW maar zou in de toekomst graag mijn horizon verbreden en andere games willen spelen zoals The Elder Scrolls, Baldur's gate 3,.. dus ik zoek een pc die hogere FPS geeft in de games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500€-1700€ is mijn budget. Maar als 100€ meer het grote verschil maakt dan overweeg ik om er meer voor te betalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, voor de pc build zelf niet. Scherm, toetsenbord, muis en headset heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles om de pc samen te stellen. Om eerlijk te zijn ken ik hier helemaal niets van.. ik heb een lijstje samengesteld maar weet niet wat er compatibel is met elkaar en wat niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De Case zou ik zeker willen behouden en eigenlijk alles waar RGB in zit zou ik toch van corsair willen zodat ik deze samen kan afstellen met mijn toetsenbord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooi design met RGB. ik zoek toch een pc die toch wat meer aankan, games toch goed kunnen spelen zonder te laggen en die in de toekomst makkelijk te upgraden/vervangen moest dat nodig zijn. Een goede GPU en CPU is toch zeker belangrijk.
Ga je overklokken?
Ik ga hier niet van gebruik maken.
Wat verwacht je van ons?
Advies die mij de juiste keuze laat maken voor mijn pc build ook qua prijs/kwaliteit en/of wat de mogelijkheden zijn in verschillende prijsklasses.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
Alvast bedankt!
Ik ben zo een 1,5j geleden terug begonnen met gamen op mijn MacBook in afwachting of ik ging blijven gamen of niet en nu word tijd voor iets nieuw.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Momenteel speel ik OSRS en WOW maar zou in de toekomst graag mijn horizon verbreden en andere games willen spelen zoals The Elder Scrolls, Baldur's gate 3,.. dus ik zoek een pc die hogere FPS geeft in de games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Rond de 1500€-1700€ is mijn budget. Maar als 100€ meer het grote verschil maakt dan overweeg ik om er meer voor te betalen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Neen, voor de pc build zelf niet. Scherm, toetsenbord, muis en headset heb ik al.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Eigenlijk alles om de pc samen te stellen. Om eerlijk te zijn ken ik hier helemaal niets van.. ik heb een lijstje samengesteld maar weet niet wat er compatibel is met elkaar en wat niet
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
De Case zou ik zeker willen behouden en eigenlijk alles waar RGB in zit zou ik toch van corsair willen zodat ik deze samen kan afstellen met mijn toetsenbord.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een mooi design met RGB. ik zoek toch een pc die toch wat meer aankan, games toch goed kunnen spelen zonder te laggen en die in de toekomst makkelijk te upgraden/vervangen moest dat nodig zijn. Een goede GPU en CPU is toch zeker belangrijk.
Ga je overklokken?
Ik ga hier niet van gebruik maken.
Wat verwacht je van ons?
Advies die mij de juiste keuze laat maken voor mijn pc build ook qua prijs/kwaliteit en/of wat de mogelijkheden zijn in verschillende prijsklasses.
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee.
Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 199,90 | € 199,90 |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B650 TOMAHAWK WIFI | € 201,- | € 201,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 6600 Eagle 8G | € 245,- | € 245,- |
| 1 | Behuizingen | NZXT H9 Flow Zwart | € 179,- | € 179,- |
| 1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H150i RGB PRO XT 360mm | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB 32GB (2 x 16GB) DDR4 DRAM 3000MHz C15 Memory Kit | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850e | € 150,- | € 150,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (zonder heatsink) 2TB | € 139,- | € 139,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.113,90 | ||