Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor werk gebruik ik hem; PHPstorm, alle pakketten van Adobe maar dat trekt deze makkelijk. Ik wil er straks ook GTA VI op spelen als ik dat mag overleven
Veder speel ik AoE HD en wellicht nog andere RPG games in de toekomst.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bedrag maakt mij niet zoveel uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gaat om een nieuwe build.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede GPU die lang meegaat, gebruik nu een 1080 die ik al heel lang heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, zolang het met elkaar maar stabiel is. Heb altijd op Intel gedraaid maar sta open voor AMD als ik mij inlees lijkt mij dit op dit moment de betere keuze.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een stil systeem.
Ga je overklokken?
Standaars is prima.
Wat verwacht je van ons?
Willen jullie meekijken naar mijn opzet en mij behoeden voor miskoop. Met miskoop bedoel ik qua build en niet qua kosten. Als er een B merk goedkoper is met dezelfde specs dan heb ik liever een A merk dat langer meegaat / goede reviews heeft.
Mijn lijstje:
wenslijst: 2024 pc
Heb gezocht hoe ik dit in een mooie tabel kan delen zoals anderen maar ik weet niet hoe. Als iemand dit mij kan vertellen pas ik dit topic nog even aan.
Iedereen die moeite doet alvast bedankt!
Voor werk gebruik ik hem; PHPstorm, alle pakketten van Adobe maar dat trekt deze makkelijk. Ik wil er straks ook GTA VI op spelen als ik dat mag overleven
Wat mag het systeem gaan kosten?
Bedrag maakt mij niet zoveel uit.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Gaat om een nieuwe build.l
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Goede GPU die lang meegaat, gebruik nu een 1080 die ik al heel lang heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren, zolang het met elkaar maar stabiel is. Heb altijd op Intel gedraaid maar sta open voor AMD als ik mij inlees lijkt mij dit op dit moment de betere keuze.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Liefst een stil systeem.
Ga je overklokken?
Standaars is prima.
Wat verwacht je van ons?
Willen jullie meekijken naar mijn opzet en mij behoeden voor miskoop. Met miskoop bedoel ik qua build en niet qua kosten. Als er een B merk goedkoper is met dezelfde specs dan heb ik liever een A merk dat langer meegaat / goede reviews heeft.
Mijn lijstje:
wenslijst: 2024 pc
Heb gezocht hoe ik dit in een mooie tabel kan delen zoals anderen maar ik weet niet hoe. Als iemand dit mij kan vertellen pas ik dit topic nog even aan.
Iedereen die moeite doet alvast bedankt!
Zenda likes some milk every now and then..