Wij hebben nu 5 jaar een uponor smatrix systeem voor de naregeling v/d vloerverwarming
In 5 jaar is het volgende al stuk:
Binnen garantie:
1 thermische aandrijving
1defecte thermostaat (display wordt zwart, bekend euvel)
Buiten garantie
2 thermostaten (wederom defecte displays, wel binnen garantie hersteld)
1 smatrix wave (recent)
De producten worden verkocht tegen woekerprijzen. Zo zijn de thermostaten nu al 120 euro...
Was 6 jaar terug +/- 60 euro.
Ik begin mij serieus zorgen te maken over de kwaliteit van het systeem en maakt mij nog grotere zorgen over de vervangingswaarde van toekomstige defecte onderdelen.
Als dit zo door gaat zit er namelijk niets anders op dan alles er maar uit te halen omdat het onderhoud te duur wordt.
Zijn er tweakers met soortgelijke ervaringen of wellicht tweakers bij wie de apparatuur wel naar behoren werkt?
Online kan ik alleen maar dit vinden met hoofdzakelijk ontevreden Deense klanten, er wordt verwezen naar defecte displays en ook iemand die meldt dat dit merk wordt afgeraden door installateurs.
https://dk.trustpilot.com/review/uponor.dk
In 5 jaar is het volgende al stuk:
Binnen garantie:
1 thermische aandrijving
1defecte thermostaat (display wordt zwart, bekend euvel)
Buiten garantie
2 thermostaten (wederom defecte displays, wel binnen garantie hersteld)
1 smatrix wave (recent)
De producten worden verkocht tegen woekerprijzen. Zo zijn de thermostaten nu al 120 euro...
Was 6 jaar terug +/- 60 euro.
Ik begin mij serieus zorgen te maken over de kwaliteit van het systeem en maakt mij nog grotere zorgen over de vervangingswaarde van toekomstige defecte onderdelen.
Als dit zo door gaat zit er namelijk niets anders op dan alles er maar uit te halen omdat het onderhoud te duur wordt.
Zijn er tweakers met soortgelijke ervaringen of wellicht tweakers bij wie de apparatuur wel naar behoren werkt?
Online kan ik alleen maar dit vinden met hoofdzakelijk ontevreden Deense klanten, er wordt verwezen naar defecte displays en ook iemand die meldt dat dit merk wordt afgeraden door installateurs.
https://dk.trustpilot.com/review/uponor.dk