Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Muziekproductie
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil graag mijn instrumenten opnemen, mixen en masteren mbv Cubase en plugins. Ik gebruik office (word/excel). En af en toe gamen (call of duty, platform games, GTA)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximale prijs 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee heb alleen een audio interface (focusrite) die er via USB aan vast gaat hangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik denk dat mijn lijst wel compleet is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Nee geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag feedback of mijn gekozen componenten compatible met elkaar zijn. Daar waar het goedkoper kan hoor ik ook graag. Ik hoef ook niet in de allerhoogste resolutie te gamen. Wel vind ik het belangrijk dat de pc eventueel makkelijk up te graden is.
Thx!
Muziekproductie
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil graag mijn instrumenten opnemen, mixen en masteren mbv Cubase en plugins. Ik gebruik office (word/excel). En af en toe gamen (call of duty, platform games, GTA)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Maximale prijs 1500
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Nee heb alleen een audio interface (focusrite) die er via USB aan vast gaat hangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Ik denk dat mijn lijst wel compleet is.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik heb geen voorkeur.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Nee geen specifieke wensen.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag feedback of mijn gekozen componenten compatible met elkaar zijn. Daar waar het goedkoper kan hoor ik ook graag. Ik hoef ook niet in de allerhoogste resolutie te gamen. Wel vind ik het belangrijk dat de pc eventueel makkelijk up te graden is.
Thx!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 7 5800X Boxed | € 203,69 | € 203,69 |
1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B550-PLUS | € 112,90 | € 112,90 |
1 | Videokaarten | ASUS Dual GeForce RTX 4060 OC Edition 8GB GDDR6 | € 319,- | € 319,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Define Mini C Tempered Glass | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Monitors | MSI Optix MAG342CQR Zwart | € 299,- | € 299,- |
1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Tranquillo Rev.5 | € 29,90 | € 29,90 |
1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF560C36BBEK2-32 | € 122,90 | € 122,90 |
1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 400W | € 58,90 | € 58,90 |
1 | Solid state drives | Lexar NM710 1TB | € 59,90 | € 59,90 |
Totaal | € 1.266,09 |
Awaken