Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik zal voornamelijk gaan gamen met het nieuwe systeem, mijn huidige computer is inmiddels 4 jaar oud en kan een upgrade gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €1500,- gaan kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zeker wat rand apparatuur die ik eventueel zou willen mee nemen, mits dit mogelijk is. Het gaat om de volgende onderdelen:
Behuizgen: be quiet! Silent Base 601 (Zwart/Zilver)
Voeding: CORSAIR RMx Series RM550x - 2018 Editionvoeding (intern) - ATX12V 2.4/ EPS12V 2.92 - 80 PL
Ik weet natuurlijk niet of de voeding wel voldoende is voor de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil absoluut geen AMD onderdelen in mijn systeem hebben, hier heb ik meerdere malen ontzettend slechte ervaringen mee. Zowel processor als Videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het fijn vinden als de kast niet heel veel lawaai maakt, maar de huidige behuizing is ontzettend goed geisoleerd. Ben ik erg tevreden over.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou eigenlijk graag wat advies willen over het systeem zoals ik deze nu heb uitgekozen. Gaat dit goed werken of zijn er wellicht betere opties voor de onderdelen en waarom?
Ik zal voornamelijk gaan gamen met het nieuwe systeem, mijn huidige computer is inmiddels 4 jaar oud en kan een upgrade gebruiken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het systeem mag maximaal €1500,- gaan kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb zeker wat rand apparatuur die ik eventueel zou willen mee nemen, mits dit mogelijk is. Het gaat om de volgende onderdelen:
Behuizgen: be quiet! Silent Base 601 (Zwart/Zilver)
Voeding: CORSAIR RMx Series RM550x - 2018 Editionvoeding (intern) - ATX12V 2.4/ EPS12V 2.92 - 80 PL
Ik weet natuurlijk niet of de voeding wel voldoende is voor de videokaart.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil absoluut geen AMD onderdelen in mijn systeem hebben, hier heb ik meerdere malen ontzettend slechte ervaringen mee. Zowel processor als Videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou het fijn vinden als de kast niet heel veel lawaai maakt, maar de huidige behuizing is ontzettend goed geisoleerd. Ben ik erg tevreden over.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou eigenlijk graag wat advies willen over het systeem zoals ik deze nu heb uitgekozen. Gaat dit goed werken of zijn er wellicht betere opties voor de onderdelen en waarom?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | Intel Core i5-14600KF Boxed | € 307,24 | € 307,24 |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B760-PLUS WIFI | € 169,- | € 169,- |
| 1 | Videokaarten | ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4060 Ti 8GB GDDR6 OC Edition | € 462,99 | € 462,99 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston Fury Beast KF552C36BBEK2-16 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Corsair MP700 Pro, geen heatsink 2TB | € 322,53 | € 322,53 |
| Totaal | € 1.332,66 | |||