Hallo,
Mijn titel is wat afgekort omdat anders het probleem niet goed vermeld wordt. Ik heb een jaar geleden een muis gekocht bij *knip* Winkel . En deze willen mijn muis online niet retour nemen, na heel veel mailwisselingen en daarbij ook aangegeven dat ik om deze reden online de muis heb gekocht om niet langs te gaan, kost mij immers geld en tijd. Ook heb ik al een klacht neergelegd bij thuiswinkelwaarborg want ik dacht dat dit niet mocht.
Welke artikelen en argument kan ik nog gebruiken zodat ze het online aannemen.
Aan het laatste bericht kan ik merken dat ze ook klaar zijn met mij omdat ze het online gedeelte helemaal negeren.
Alvast bedankt
Mijn titel is wat afgekort omdat anders het probleem niet goed vermeld wordt. Ik heb een jaar geleden een muis gekocht bij *knip* Winkel . En deze willen mijn muis online niet retour nemen, na heel veel mailwisselingen en daarbij ook aangegeven dat ik om deze reden online de muis heb gekocht om niet langs te gaan, kost mij immers geld en tijd. Ook heb ik al een klacht neergelegd bij thuiswinkelwaarborg want ik dacht dat dit niet mocht.
Welke artikelen en argument kan ik nog gebruiken zodat ze het online aannemen.
Aan het laatste bericht kan ik merken dat ze ook klaar zijn met mij omdat ze het online gedeelte helemaal negeren.
Met wat kan ik nog komen om dit toch online opgelost te krijgen.Beste Daniel,
Helaas kunnen wij dit niet online voor je oplossen.
Gelieve om in een van onze vestigingen langs te komen.
Dan lossen we het daar voor je op.
Heb je verder nog vragen? Ik help je graag.
Met vriendelijke groet,
...
Alvast bedankt
[ Voor 8% gewijzigd door Yorinn op 02-03-2024 15:24 . Reden: Naam winkel weggehaald conform beleid ]