MSI K7T266 Pro (MS 6380)

Pagina: 1
Acties:

• Francis
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07-06-2025

Francis

Kawa Versys 1000

Topicstarter
Wie heeft deze moederbord en wat zijn jullie ervaringen?

Liefde houdt de wereld draaiend maar chocola maakt de rit de moeite waard.

Verwijderd

als je maandje wacht ofzo zijn er mobo's met de vernieuwde VIA KT266A chipset die nogal beter schijnt te zijn dan de huidige via kt266 chipset voor DDR bordjes

Verwijderd

Ik heb er eentje, alleen dan in de LE uitvoering, ben errug te spreken over de prestaties van dit bord, enige nadeel is de USB bug, maar ik heb verder dan ook niets aan m'n usb poorten hangen. Dus ik heb er zelf geen last van.

Maar als je het geduld kunt opbrengen zou inderdaad nog ff wachten tot de a chipset uit is. Ik ga zelf proberen om via MSI een 'Trade up' voor elkaar te krijgen, want als die chipset echt zo goed is wil ik er ook een. >:)

• KIMBLE
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 11:54
geen problemen mee gehad *D

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

geen problemen mee :)
ook niet met de usb (muis+toetsenbord) :)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
vandaag met eentje met allemaal kindjes van 8 de hele dag quake laten draaien op de beurs. ging goed. mongol proof zo stabiel.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15:46
Is wel een goed bordje hoor, maar de usb is echt een ramp. Valt uit bij overklokken boven de 137 fsb en op de standaard snelheid wil het soms ook niet erg lukken met een stroomvretende usb muis (zoals de logitech optical (ifeel)). Ik heb nu een usb pci kaartje erin gezet en dat werkt prima. Haal nu een fsb van 143, is al beter dan 137 *D

Verwijderd

Op het USB probleem na, werkt ie perfect (mijn muis werkt ook niet meer bij een FSB van +138) maar volgens deze link
http://www.tweakers.net/meuktracker/904 is een patch dat dat zou moeten oplossen (bij mij natuurlijk niet) |:(
Net ff de nieuwe 1.4 Bios erop gekwakt, zit zelfs een 15x multiplier bij (niet dat mijn 1.2 op 2Ghz kan maargoed :) )
Pagina: 1