feedback achterlaten voor iemand met véééél advertenties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13:54

thunder7

houten vaas/schaal nodig?

Topicstarter
Ik koop een product van een tweaker, en ben daar tevreden over, dus ik wil een beoordeling achterlaten. In de berichten vind ik boven aan een link naar de betreffende advertentie. Daar kan ik een beoordeling schrijven door op de beoordelingen van de verkoper te klikken, maar dan moet ik handmatig het goede artikel selecteren (en ja, deze verkoper heeft honderden advertenties) uit een lijst gesorteerd op artikelnummer wat je uit de URL moet afleiden, die bovendien niet al te groot getoond wordt.

Is er ook ergens een knop 'feedback achterlaten voor deze advertentie' die me dat zoekwerk bespaart? Of een andere manier waarbij ik de advertentie niet hoef op te zoeken?

[ Voor 3% gewijzigd door thunder7 op 02-03-2024 13:05 ]

hout-nerd - www.hetmooistehout.nl of www.houtenschalen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:58

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dit is meer iets voor Mooie Features, dus verplaats ik het daarnaartoe.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-09 12:44
Dit zou inderdaad wel wat gemakkelijker kunnen. Zoals je aangeeft zou het handig zijn om vanuit de advertentie zelf een beoordeling te kunnen schrijven. En de popup is ook niet erg geschikt voor veel advertenties.

Helaas zullen we hier de komende tijd weinig aan kunnen doen. We hebben momenteel geen focus op V&A en de tijd die we daar wel aan besteden, gaat naar andere dingen die we nu belangrijker vinden. Maar ik noteer je wens voor het geval we de beoordelingen in V&A eens onder handen gaan nemen :)