Ik zie tegenwoordig best vaak tv tuner kaarten reviews in bladen staan. Kaarten die werken door een afsplitsing van het lijntje dat voor je tv is bedoeld.
Bakkie steek je in je pc, met een coax kabeltje in de kaart die naar de tvhoofd ingang (van je huis) gaat (met evt. een signaalversterkertje ertussen).
Elke kaart heeft zo zijn voordelen. Het leek mij wel leuk binnenkort een TV kaart te kopen. Mijn budget is F100,- tot F200,- Ik wil uitzendingen ontvangen, (heel af en toe opslaan) met stereo geluid uiteraard (Dolby Prologic ondersteuning hoeft niet). Ff wat vraagjes.
-Welke kaart kan ik dan het beste nemen, en waarom zou ik die kaart boven anderen nemen?
-Ik wil soms ook uitzendingen opnemen (langer dan 20mins zeker
). Kan ik die dan opnemen en direct als een mpg bestand opslaan of moet het perse in AVI (wat degoutant veel ruimte inneemt).
(sorry voor de misschien newbee vragen, ik weet niet zoveel van TV tuners)
Bakkie steek je in je pc, met een coax kabeltje in de kaart die naar de tvhoofd ingang (van je huis) gaat (met evt. een signaalversterkertje ertussen).
Elke kaart heeft zo zijn voordelen. Het leek mij wel leuk binnenkort een TV kaart te kopen. Mijn budget is F100,- tot F200,- Ik wil uitzendingen ontvangen, (heel af en toe opslaan) met stereo geluid uiteraard (Dolby Prologic ondersteuning hoeft niet). Ff wat vraagjes.
-Welke kaart kan ik dan het beste nemen, en waarom zou ik die kaart boven anderen nemen?
-Ik wil soms ook uitzendingen opnemen (langer dan 20mins zeker
(sorry voor de misschien newbee vragen, ik weet niet zoveel van TV tuners)