Ik heb een probleem met mijn PC, om de zoveel tijd kan de PC bij het opstarten de harde schijf niet vinden. M'n HD zit op de Promise ATA 100 controller van m'n mobo ( zie specs ). Ook heb ik geregeld dat de FAT beschadigd is ofzo
En dan als windows boot en ik een vals gevoel van veiligheid heb kan het register op een of andere duistere manier niet geopend worden. Nou heb ik hier mijn PC dus al 5 keer voor weggebracht en mijn HD is al eens vervangen.
Ook is er een probleempje met m'n videokaart, de Asus Smartdoctor geeft het volgende aan:
"Your VGA chipset fan isn't functioning well!
You may need to replace it with a new fan."
En bij de temp staat het metertje op 80 graden (?!?!!?!)
Nou heb ik dus vandaag windows 98 (weer) opnieuw geinstalleerd en toen ik de pc moest rebooten gaf de BIOS aan dat de Hardware Monitor een probleem had gevonden met betrekking tot de voeding.
Ik heb ff gecheckt en onder mijn Vcore instellingen stond bij -12V 0.00 (
)
Is mijn mobo aan het overlijden? Geheuden probleem? Voeding misschien?! Voordat ik hem voor de 6e keer terug ga sturen wil ik eerst eens weten wat jullie er over denken.
Ook is er een probleempje met m'n videokaart, de Asus Smartdoctor geeft het volgende aan:
"Your VGA chipset fan isn't functioning well!
You may need to replace it with a new fan."
En bij de temp staat het metertje op 80 graden (?!?!!?!)
Nou heb ik dus vandaag windows 98 (weer) opnieuw geinstalleerd en toen ik de pc moest rebooten gaf de BIOS aan dat de Hardware Monitor een probleem had gevonden met betrekking tot de voeding.
Ik heb ff gecheckt en onder mijn Vcore instellingen stond bij -12V 0.00 (
Is mijn mobo aan het overlijden? Geheuden probleem? Voeding misschien?! Voordat ik hem voor de 6e keer terug ga sturen wil ik eerst eens weten wat jullie er over denken.