Twitter/X - Het ligt aan mij - ik snap er niks meer van

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tww62
  • Registratie: December 2006
  • Niet online
Sorry, op voorhand, het ligt aan mij... ik geef het direct toe.

Ik maak nauwelijks gebruik van Twitter/X. Heel incidenteel een DM. De laatste is alweer van 2 maanden, of langer, geleden.
Nu wilde ik een DM aan een krant sturen, kreeg ik iets met verificatie, ben niet geverifieerd, of zoiets.
Had nog niet eerder een DM gestuurd aan aan die krant, of dat ermee te maken heeft weet ik niet.

Enfin, ging daarop zoeken, blijkt dat ik 8 dollar per maand zou moeten betalen om een DM te sturen?
Maar er is ook zoiets als X premium account (met 3 niveau's: Basis, Premium en Premium+ voor 3, 8 resp. 16 euro per maand), en/of een Twitter Blue abonnement, c.q. blauwe badge, weet ik veel.
1000 pagina's, maar, helaas, ik kon geen simpele uitleg vinden. Misschien is 'ie er ook niet.

Kort en goed, een gratis DM naar een nieuwe organisatie is dus niet meer mogelijk(??)

Of eh..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Ja, maar waar wil je nu een discussie over starten? Ik ben het een beetje kwijt.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:30

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Dit topic is gesloten.