Apple carplay mercedes w205

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invocal
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 21-11-2024
Beste Tweakers,

Mijn vader zijn Mercedes c klasse W205 heeft nog geen Apple Carplay. Heeft iemand een idee hoe toch Apple Carplay kan fixen bij zijn auto?

Heb zelf al op google gezocht > aliexpress enzo, maar vind daar niet hetgeen wat ik zoek.

Hopelijk kan iemand mij helpen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Dan kom je in zoiets: https://nl.aliexpress.com...8df9293462dc711dea1a80db5

Dat zijn modules die je in de auto moet inbouwen. Voor de W205 zijn handleidingen genoeg.

Heel plat uitgelegd gaat de kabel die nu in het infotainment systeem zit in dit kastje en de kabel van dit kastje in het infotainment systeem.

Je behoud voor 100% het originele systeem en als je een bepaalde knop ingedrukt houd (dat is per model anders) schakel je naar CarPlay.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invocal
  • Registratie: Juli 2023
  • Laatst online: 21-11-2024
Donstil schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 09:40:
Dan kom je in zoiets: https://nl.aliexpress.com...8df9293462dc711dea1a80db5

Dat zijn modules die je in de auto moet inbouwen. Voor de W205 zijn handleidingen genoeg.

Heel plat uitgelegd gaat de kabel die nu in het infotainment systeem zit in dit kastje en de kabel van dit kastje in het infotainment systeem.

Je behoud voor 100% het originele systeem en als je een bepaalde knop ingedrukt houd (dat is per model anders) schakel je naar CarPlay.
Vind het wel een beetje prijzig. Kan dit niet goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Invocal schreef op vrijdag 1 maart 2024 @ 11:16:
[...]

Nee, althans misschien een tientje of twee als je een minder merk neemt maar als je verwacht voor een paar tientjes in totaal klaar te zijn dan moet ik je teleurstellen

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 19:07
Prijzig? Vind het helemaal geen gekke prijs voor volledige Carplay integratie en behoud van alle originele functionaliteit. Laat het maar eens bij de dealer doen, dan weet je wat prijzig is ;)

Edit: en nog draadloos ook!

[ Voor 7% gewijzigd door MicGlou op 01-03-2024 11:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 14:47
Voor een simpele autoradio met CarPlay. Sony, Kenwood, Pioneer ofzo ben je al meer als het dubbele kwijt en dat heeft geeneens een OEM uitstraling. Persoonlijk wist ik het wel voor dat geld.

Heb een aantal maanden geleden een rcd 360 radio in onze Tiguan ingebouwd. Die kostte al 300 euro. Dus voor 180 klaar zijn is relatief goedkoop. Zeker als die draadloze CarPlay ondersteunt. Normaal is dat ook duurder..

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone Air Cloud White  Apple Watch Ultra 2 Black  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePods & HomePods Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14:12

nelizmastr

Goed wies kapot

[...]

‘t is goedkoper dan een Mercedes die het af fabriek heeft, dus tja… ;)

I reject your reality and substitute my own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
[...]

Het is toch niet relevant wat jij vind?
Wat vind je vader van de prijs, ik ga er van uit dat het uit zijn portefeuille moet komen en dat hij moet beslissen.

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:35
nelizmastr schreef op zaterdag 2 maart 2024 @ 08:28:
[...]

‘t is goedkoper dan een Mercedes die het af fabriek heeft, dus tja… ;)
Of je laat het achteraf inschakelen is weer een stuk goedkoper, ik doe dit ook. En is een heel stuk goedkoper. ;)

Bos Stern Service Onafhankelijke automotive dienstverlening; diagnose, codering, retrofit, sleutelservice, ECU en tuning. Projecten

Pagina: 1