Kan de meuktracker niet op elke page staan? tis nl wel handig enzow he:) nu moet ik elke x weer naar de frontpage, als ik een stukje nieuws gezeik lees..
adios
adios
nu ik je vraag nog ff doorlees begrijp ik 'mOp zaterdag 08 september 2001 17:26 schreef PoisonouZ het volgende:
Kan de meuktracker niet op elke page staan? tis nl wel handig enzow he:) nu moet ik elke x weer naar de frontpage, als ik een stukje nieuws gezeik lees..
adios
20*350ZO45°
Op zaterdag 08 september 2001 21:37 schreef RDK_NL het volgende:
offtopic:
sonicb00m, waarom afgelopen donderdag een ICQ-message
Dat overzichtje wordt voorgebakken dus de load is erg laag, maar aangezien de meuktracker maar een paar keer per dag veranderd heeft-ie geen recht om op elke pagina te staan. Per dag 400.000 keer een menuutje laten zien dat maar ~8 keer veranderd is heel vaak onveranderde en dus overbodige informatie. Je kunt ook gewoon één keer per dag even naar beneden scrollen op de frontpage om te kijken of er interessante updates zijn gepost.Dit zou in principe mogelijk zijn, maar dat zou wel eens heel veel CPU load voor Tweakers.net betekenen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq