3 tal shortcuts als overlay op scherm (ook in fullscreen)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• NeFoRcE
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-09 08:17

NeFoRcE

Hallo? Bent u daar?

Topicstarter
Dag!

Voor een scherm aan de wand wil ik graag switchen tussen een 3 tal applicaties (bijv. home assistant gui). Ik wil graag switchen hiertussen middels een 3 tal knoppen die áltijd bovenop alles staan. De dock van Ubuntu verdwijnt, en ook een floating dock verdwijnt bij fullscreen home assistant bijv.

Is er een manier dat ik toch een 3 tal knoppen op top van alles krijg om zo te switchen tussen de applicaties?

Professioneel Heftruck Syndroom

Alle reacties

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:42

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Je zal dan met window rules aan de slag moeten gaan. En afhankelijk van je window manager kan dat wel of niet. Sommige zijn enorm beperkt en bieden geen enkele optie hiervoor om te bepalen wat boven moet blijven. Anderen zeggen alleen 'always on top' maar met 2 applicaties die dat moeten zijn, wat een fullscreen applicatie doet, wint er maar 1 en zal de ander erachter verdwijnen totdat de voorste gesloten wordt.

Gaat het trouwens echt om aparte applicaties? Want HA is een webinterface. Als er nog twee zo zijn, zou je bij wijze van spreke een lokale html pagina maken en daar de gewenste 'apps' embedden waarbij je een klein stukje reserveert voor je knoppen.

Commandline FTW | Tweakt met mate