Goedemorgen,
Ik wil naast mijn Macbook toch een windows systeem gaan gebruiken omdat ik werkgerelateerd niet afhankelijk ben van Macos. Alles wat ik doe kan zowel op mac als op windows.
Mijn zoon doet een ICT opleiding en kan inmiddels zelf PC's assembleren en windows installeren. Ik kan dit niet
Mooie kans om mijn allereerste systeem te gaan maken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk: excel/sharepoint/word/powerpoint/diverse websites en Coreldraw (tekenprogramma) tegelijk draaien
Privé: COD warzone en mogelijk in de toekomst GTA6. Software: Photoshop, Lightroom (foto en videografie)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2.000,-- Goedkoper sta ik zeker voor open.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en schermen (2x iiyama G-Master G2770HSU-B1), printer enz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor (geen onderbouwing waarom overigens), verder geen wensen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed snel systeem wat is voorbereid op de toekomst.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil weten of dit systeem het beste bang voor buck is en of e.e.a. goed met elkaar gaat werken. Ik sta open voor verbeteringen op alle fronten. Is deze videokaart overkill is vooral een vraag die bij mij reist? Kan het goedkoper? heb het idee dat dit alles een best duur / high end systeem is.
Ik wil naast mijn Macbook toch een windows systeem gaan gebruiken omdat ik werkgerelateerd niet afhankelijk ben van Macos. Alles wat ik doe kan zowel op mac als op windows.
Mijn zoon doet een ICT opleiding en kan inmiddels zelf PC's assembleren en windows installeren. Ik kan dit niet
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk: excel/sharepoint/word/powerpoint/diverse websites en Coreldraw (tekenprogramma) tegelijk draaien
Privé: COD warzone en mogelijk in de toekomst GTA6. Software: Photoshop, Lightroom (foto en videografie)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 2.000,-- Goedkoper sta ik zeker voor open.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenbord, muis en schermen (2x iiyama G-Master G2770HSU-B1), printer enz.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel processor (geen onderbouwing waarom overigens), verder geen wensen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een goed snel systeem wat is voorbereid op de toekomst.
Ga je overklokken?
Nee, geen verstand van
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil weten of dit systeem het beste bang voor buck is en of e.e.a. goed met elkaar gaat werken. Ik sta open voor verbeteringen op alle fronten. Is deze videokaart overkill is vooral een vraag die bij mij reist? Kan het goedkoper? heb het idee dat dit alles een best duur / high end systeem is.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | Intel Core i7-14700K Boxed | € 439,99 | € 439,99 |
1 | Moederborden | ASUS ROG Strix Z790-F GAMING WIFI II | € 345,- | € 345,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 4070 WINDFORCE OC 12G | € 589,- | € 589,- |
1 | Behuizingen | Corsair 4000D Airflow Tempered Glass Zwart | € 89,- | € 89,- |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 84,62 | € 84,62 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X5 F5-6000J3238F16GX2-FX5 | € 113,90 | € 113,90 |
1 | Voedingen | Corsair RM850e | € 166,62 | € 166,62 |
1 | Solid state drives | WD Black SN850X (met heatsink) 2TB | € 167,99 | € 167,99 |
Totaal | € 1.996,12 |