Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanSpijk
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 10:00
Ik heb mijn oude Xperia M5 (2015) uit de kast getrokken, en wil deze nog wel eens testen.
Het starten gaat natuurlijk goed, maar het patroon ben ik vergeten.

Probleem: Ik kom niet in het menu voor uitvoeren Factory reset.

Normaal zou je met volume down en power button in het menu moeten komen. Bij opstarten verschijnt het logo, gaat het beeld weer op zwart voor 5-10 seconden, en dan weer het logo, en boot hij gewoon door.

Ik het allerhande combinaties geprobeerd. De volume omhoog resulteert in het zwart blijven van het scherm, met een 3 tal 'buzzes' na ong 10 seconden. De telefoon sluit dan weer af. Het loslaten van een van de twee knoppen, ingedrukt houden van beide knoppen, alle knoppen, echt alle opties geprobeerd, maar het levert niets op. Daarop heb ik Xperia Companion software geinstalleerd, maar deze doet niks zolang ik de telefoon niet ontgrendel. In mijn google account (find my phone) staat hij niet meer, dus kan hem ook niet op afstand wipen (mogelijk omdat er geen verbinding is, maar instellen wifi vraagt ook om password).

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:53

reaL_G

G

als ik google is het alleen volume down in houden vanuit toestel dat uitstaat. en terwijl je de knop ingedrukt hebt aansluiten via usb op pc

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

en als je volume up doet is het recovery mode

GiTS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanSpijk
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13-09 10:00
reaL_G schreef op woensdag 28 februari 2024 @ 20:34:
als ik google is het alleen volume down in houden vanuit toestel dat uitstaat. en terwijl je de knop ingedrukt hebt aansluiten via usb op pc
Als ik deze probeer dan loopt hij vast. Het LED-lampje wordt blauw, dat is wel nieuw, dus er gebeurt in ieder geval iets anders.

Ik ga het morgen met mn SIMkaart proberen, dan zou hij immers automatisch met internet moeten verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reaL_G

reaL_G

G

heb je wel fastboot drivers etc geïnstalleerd?

GiTS