Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunki
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-04 13:54
Ik ben op zoek naar vervanging voor mijn huidige Dell U3415w monitor. Ik merk dat ik vooral scherper beeld wil en ook weer een kleiner scherm. Ik merk dat ik vaak maar op 1 window aan het werk ben en niet zo veel met 2 schermen naast elkaar. Om die reden kijk ik ook naar 27 inch.

Het budget maakt binnen alle redelijkheid niet zo veel uit. Ik werk heel als freelancer heel veel thuis. Vroeger deed ik nog wel is wat met Photoshop of Premiere dat doe ik nu nog zelden. In mijn marketing werk vind ik het wel belangrijk om een goede kleurweergave te hebben. Dat helpt als ik creatief werk moet beoordelen. Ik game vrijwel niet, in ieder geval niet vaak genoeg om er met een aankoop van een monitor rekening mee te houden.

Nu zag ik de Dell U2723QE en dat lijkt qua specs een hele mooie monitor. Er zijn alleen 2 dingen die mij een beetje tegen staan. Dat is die 60Hz refresh rate en dat de monitor "al" 2 jaar op de markt is. Als ik een monitor koop, dan moet ik ook echt wel even meegaan.

Kortom:
Is dit nog steeds een goede aankoop en is er ergens release cycle van deze monitoren bekend?
Het lijkt erop dat er best wel is een nieuwe versie aan kan gaan komen.

Digital Marketing Expert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunki
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-04 13:54
Heeft hier iemand nog een mening over?

Digital Marketing Expert