Ik zoek een?
ca. 65” Oled.
Wat is je budget
Liefst zo dicht mogelijk bij de €1500, maar er is wel wat uitloop
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV/films/Youtube, misschien in de toekomst wat race games
Wat heb je zelf al gevonden?
LG C3 - alleen maar positieve reviews
Philips 65OLED808 - Ambilight!
Sony Bravia XR-65X90L - resultaten uit het verleden? Huidige Bravia is net 5,5 jaar oud
Samsung OLED QD S95B - mooi dun scherm, maar ouder model
Welke vragen heb je hier nog over?
Daar mijn vraag eerder op de verkeerde plaats stond en wat vaag was, hier nogmaals.
Omdat mijn Sony van 5,5 jaar oud aan het overlijden is ben ik op zoek naar een nieuwe 65” OLED.
Na ongeveer elke review gelezen te hebben, zo voelt het, wordt het alleen maar moeilijker.
Ik ben geen gamer, maar in de toekomst komt er vast een keer een console aan te hangen voor wat racelarij
Speakers/geluid zijn niet van belang. Nu hangt er nog een Sonos Arc aan, maar binnen een jaar worden inbouwspeakers gemonteerd.
Ik kijk graag films en series met mooie beelden, dus geen kantoorseries bijv. (Op Suits na
)
Ik besef me dat consumenten reviews niet altijd even evenwichtig zijn, dus dat bepaalde negatieve punten misschien uitvergroot worden.
Wat is wijsheid?
ca. 65” Oled.
Wat is je budget
Liefst zo dicht mogelijk bij de €1500, maar er is wel wat uitloop
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
TV/films/Youtube, misschien in de toekomst wat race games
Wat heb je zelf al gevonden?
LG C3 - alleen maar positieve reviews
Philips 65OLED808 - Ambilight!
Sony Bravia XR-65X90L - resultaten uit het verleden? Huidige Bravia is net 5,5 jaar oud
Samsung OLED QD S95B - mooi dun scherm, maar ouder model
Welke vragen heb je hier nog over?
Daar mijn vraag eerder op de verkeerde plaats stond en wat vaag was, hier nogmaals.
Omdat mijn Sony van 5,5 jaar oud aan het overlijden is ben ik op zoek naar een nieuwe 65” OLED.
Na ongeveer elke review gelezen te hebben, zo voelt het, wordt het alleen maar moeilijker.
Ik ben geen gamer, maar in de toekomst komt er vast een keer een console aan te hangen voor wat racelarij
Speakers/geluid zijn niet van belang. Nu hangt er nog een Sonos Arc aan, maar binnen een jaar worden inbouwspeakers gemonteerd.
Ik kijk graag films en series met mooie beelden, dus geen kantoorseries bijv. (Op Suits na

Ik besef me dat consumenten reviews niet altijd even evenwichtig zijn, dus dat bepaalde negatieve punten misschien uitvergroot worden.
Wat is wijsheid?