Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duukster
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 06-06 12:45
Omdat mijn Sony van 5,5 jaar oud aan het overlijden is ben ik op zoek naar een nieuwe 65” OLED.
Na ongeveer elke review gelezen te hebben, zo voelt het, wordt het alleen maar moeilijker 8)7

Dus dan maar vragen hoe jullie het ervaren.
Ik wilde eigenlijk graag Ambilight, maar lees best veel negatieve ervaringen over Philips
Sony Bravia heb ik een zwak voor, maar ik ben bang dat ik dan weer over 5 jaar op zoek moet naar iets nieuws.
Samsung, meh… op de een of andere manier trekt me dat niet zo.
LG C3, daar zie ik wel heel veel positieve verhalen van en is het goedkoopst.

Wat is wijsheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:30

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Wel pech met die Sony dan, of had ie er al veel uren op zitten?
Hier begint onze Bravia hoogstens wat kuren te vertonen met de ingebouwde TV (coax) tuner; schokkend beeld bij snelle scènes. Maar ja, 12 jaar oud. :)

Ik lees ook veel goede dingen over LG.

[ Voor 5% gewijzigd door PD2JK op 28-02-2024 09:59 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-07 19:28

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Schrijf je eisen, wensen eens op en wat je niet wilt.
Zoek modellen en schrijf de plus- en minpunten op

“Samsung meh..” helpt niet. Wat is er mis met een Samsung voor jou?

Als je ambilight wilt, koop je dus een Philips. Welke verhalen lees je?

Waarom zou een volgende Sony over 5 jaar stuk gaan?

Wijsheid is vooral even verschillende reviews lezen en dat te matchen met jouw wensen en eventueel even een winkel binnen lopen indien je de mogelijkheid hebt om te kijken. Zo is het lastig om je te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Aankoopadvies doen we in Beeld en geluid koopadvies. Dit topic wordt bij deze echter niet verplaatst die kant op maar gesloten. In de huidige summiere vorm is er namelijk weinig mee te beginnen. Als je in BGK een nieuw topic wil openen, gebruik dan minimaal de voorgeschotelde template om de gewenste input te hebben voor een goede topic start.

Dit topic is gesloten.