Toon posts:

Hoe in een Topline het geheugen te vervangen??

Pagina: 1
Acties:
  • 105 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik zwil graag in mijn Topline 8000 laptop het geheugen vervangen naar 128MB. Is er iemand bekend met het installeren van het geheugen in zo'n laptop.

Ik heb de search al gebruikt, maar dit leverde weinig nuttigs op voor een Topline laptop.

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 17:01 schreef BERKYZ het volgende:
Ik zwil graag in mijn Topline 8000 laptop het geheugen vervangen naar 128MB. Is er iemand bekend met het installeren van het geheugen in zo'n laptop.

Ik heb de search al gebruikt, maar dit leverde weinig nuttigs op voor een Topline laptop.
Heb je er een 3 jarig service contract bij? Zo ja, doe het dan niet, maar bel ze maandag eerst even op. Als je zelf eraan gaat zitten prutsen vervalt je garantie onmiddelijk.

Maar het geheugen zit iig onder de proc. Je moet dat middelste kleine klepje loshalen en daaronder zit je proc. Die haal je eruit en daar vind je 2 geheugen bankjes. Succes. :)

Staat ms nog wat info: http://www.topline.nl

Verwijderd

Topicstarter
Nee, Helaas heb ik deze laptop laatst 2e hands gekocht.
Weet je toevallig ook of er speciaal Topline geheugen in moet, of maakt het niet uit welk merk?

Verwijderd

Op zaterdag 08 september 2001 17:18 schreef BERKYZ het volgende:
Nee, Helaas heb ik deze laptop laatst 2e hands gekocht.
Weet je toevallig ook of er speciaal Topline geheugen in moet, of maakt het niet uit welk merk?
Ik heb er toen gewoon toshiba geheugen in gehad, dat werkte prima. Je kan uiteraard bij die gasten geheugen bestellen. Of het voordeliger is weet ik niet, maar ze zullen zelf natuurlijk hun eigen geheugen aanprijzen.

Maar als je 'm 2e hands heb gekocht kan je dat servicecontract wel overnemen als het goed is. Zit er aan de onderkant een stickertje met wat gegevens?

• Pascal Saul
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-07-2025
Nou ik kan me vergissen..

maar als het goed is tussen de speakers kan je een klepje eraf halen, toetsenbord moet er ook voorheen.

anders aan de onderkant zit een klepje.

als goed zijn er 2 geheugenbankjes aan de bovenkant als het die daar zit anders 1 aan de onderkant

greetz

Verwijderd

hrmz.. kan ook.
of ben ik nu in de war met de topline amicus :?

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-02 13:08

Stropdas

Insert subtitle here

Op zaterdag 08 september 2001 17:18 schreef BERKYZ het volgende:
Helaas heb ik deze laptop laatst 2e hands gekocht
Te veel problemen? Opgelicht? ;)

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

Verwijderd

ok ik moest zoeken. mijn topic ging opslot

dus hier vraag ik. Als je een laptop geheugen wilt vervangen dan moet je em dus openschroeven.
Kan dat zomaar?

nu nog ff antwoord zoeken op waar goedkoop geheugen halen.
welke past in deze
Main category: Vaio notebooks
Main model: PCG-F
Model: PCG-F801/A

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Dit is echt niet de manier om van GoT gebruik te maken :)

Nogmaals: [faq]Registratievoorwaarden[/]. Neem deze eens van A tot Z door.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.