zijn er winkels waar dit mogelijk is?
ik heb een aantal hoge resolutie anime pics die ik super graag als poster zou willen ophangen..
ik heb een aantal hoge resolutie anime pics die ik super graag als poster zou willen ophangen..
There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -
Ik doe niet aan bijgeloof. Dat brengt ongeluk.
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Ik heb onlangs een panorama foto op A0 laten afdrukken was inclusief snijden Fl 75,- (is een plot btw zeer mooi)Op zaterdag 08 september 2001 17:01 schreef paQ het volgende:
De beter copy shop maakt een print tot A0...
inkjet...
kost wel een hoop... vergis je niet in de prijzen...
Ik denk dat een poster A0 inkjet op mooi gloosy en dik papier, je zo''n 200 piek gaat kosten... minimaal...
|{ brrr }] |
plot != printOp zaterdag 08 september 2001 17:45 schreef W1LL3M het volgende:
tu eindhoven A0 kleurenplot f5,-![]()
alleen voor mensen met een account dus als je er iemand kent...
Maar helaas zijn de meest gangbare digitale "persen" of printers niet instaat A0 te printen.. dat is wel jammer. Het alternatief van het reclamebureau vond ik ook wel een mooie oplossing.Op zaterdag 08 september 2001 17:49 schreef Pelle het volgende:
[..]
Je zou ook nog een drukkerij kunnen proberen te vinden; digitaal drukken kost ook niks meer tegenwoordig.
hiero: http://www.od.wau.nl/beel_wur/ndx2.htmlOp zaterdag 08 september 2001 17:19 schreef paQ het volgende:
vind ik niet duur... en waar is dat?
(niet echt een discrete vraag ...)
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net