Delta glasvezel meterkast aansluiting kapot?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donixon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-08 14:45

Donixon

Move is de tip.

Topicstarter
Vorige week zijn er wat mensen van Delta langs geweest om de glasvezel naar binnen te leggen, de meterkast in. Ze hebben hier een kastje geplaatst zodat ik het Delta-modem kan aansluiten. Nog een week later kreeg ik alle spullen om dit te doen.
Netjes alle instructies in het boekje gevolgd, het dopje van de glasvezelaansluiting die uit het modem kwam gehaald, en ik zou dan deze module in het meterkast-kastje moeten kunnen schuiven. Echter, dit lukt niet helemaal, ik kan hem niet verder schuiven. In de foto kan je zien dat het groene 'deurtje', waarvan ik denk dat het opzij moet schuiven, klem zit.
Delta wilt hiervoor graag een monteur laten langskomen, echter kan die pas 31 maart en mijn Ziggo wordt 7 maart al afgesloten, waardoor ik dus geen internet meer heb.

Heeft een Tweaker hier ervaring mee? Zie diegene wat hier aan de hand is en zegt 'je kan dit prima zelf fixen'?

Ik hoor het graag!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/43yc1h3OOlRkTp-QB48mneGL580=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/l6ykmtA2C00LBvXnFnNZ02aa.jpg?f=fotoalbum_large

<o/

Beste antwoord (via Donixon op 27-02-2024 12:10)

• SuPaToLL
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 09-04 19:55
Beste is inderdaad een monteur. Als je hem zelf afbreekt worden er extra kosten in rekening gebracht.

Stom proberen door te drukken is ook niet verstandig. maak je of je connector of je kabel zelf ook stuk.

Indien je in de buurt van Almelo woont zou ik een blik kunnen werpen. (heb zelf beroepsmatig regelmatig die dingen los gehad) maar uiteraard geef ik geen garanties :+

edit:

kijken of je je huidige contract nog een tijdje kan laten doorlopen? of evt extra korting afdingen bij Delta?
Gezien je wel betaald voor iets, maar er geen gebruik van kunt maken :)

[ Voor 20% gewijzigd door SuPaToLL op 27-02-2024 11:53 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• SuPaToLL
  • Registratie: Augustus 2023
  • Laatst online: 09-04 19:55
Beste is inderdaad een monteur. Als je hem zelf afbreekt worden er extra kosten in rekening gebracht.

Stom proberen door te drukken is ook niet verstandig. maak je of je connector of je kabel zelf ook stuk.

Indien je in de buurt van Almelo woont zou ik een blik kunnen werpen. (heb zelf beroepsmatig regelmatig die dingen los gehad) maar uiteraard geef ik geen garanties :+

edit:

kijken of je je huidige contract nog een tijdje kan laten doorlopen? of evt extra korting afdingen bij Delta?

[ Voor 20% gewijzigd door SuPaToLL op 27-02-2024 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donixon
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-08 14:45

Donixon

Move is de tip.

Topicstarter
SuPaToLL schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 11:52:

edit:

Bedankt voor je reactie! Jammer, had gehoopt dat het een makkelijke 'pak ff een hamer en ram erop' zou zijn. Niet in de buurt van Almelo. Ik ga een monteur inplannen en kijken of Ziggo toch wat langer kan draaien.

<o/