PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024 / Peblar business laadpaal / 25kw plugin hybride
Om een idee te geven van wat de display knipperend en trippend laat zien.
Display reageert ook nergens op. Ketel verwarmt wel en reageert op thermostaat.
Zou het probleem dsn ook in de display (branderautomaat) zitten of kan het nog ergens anders zitten?
Display kan ik eenvoudig vervangen:strip_exif()/f/image/Z2PPFUOFJR6VPnBIUHoL05cp.jpg?f=fotoalbum_large)
Display reageert ook nergens op. Ketel verwarmt wel en reageert op thermostaat.
Zou het probleem dsn ook in de display (branderautomaat) zitten of kan het nog ergens anders zitten?
Display kan ik eenvoudig vervangen
:strip_exif()/f/image/Z2PPFUOFJR6VPnBIUHoL05cp.jpg?f=fotoalbum_large)
PV: 13 x LG Solar 320N1K-A5 - NeON2 / WP: Adlar Aurora II 6kw / WPB: Atlantic Explorer 200l / jaren 70 woning gasloos sinds 10-2024 / Peblar business laadpaal / 25kw plugin hybride
Er zit een klein flexfoil tussen de display printplaat en de branderautomaat/hoofd printplaat.
Op die laatste zit ook de microcontroller, dus als de ketel verder nog gewoon werkt dan zou ik het in deze flexfoil kabel en display printplaat zoeken.
Anders een nieuwe brander automaat erin zetten.
Op die laatste zit ook de microcontroller, dus als de ketel verder nog gewoon werkt dan zou ik het in deze flexfoil kabel en display printplaat zoeken.
Dank. Ga ik daar eerst mee starten.TheAlBundy schreef op dinsdag 27 februari 2024 @ 20:24:
Er zit een klein flexfoil tussen de display printplaat en de branderautomaat/hoofd printplaat.