Mijn JBL Partybox 100 heeft helaas waterschade opgelopen aan de main-printplaat en de toets-printplaat (rechts). Het mainboard heb ik kunnen vinden op een website uit Frankrijk (MySav) en deze heb ik vervangen en werkt weer naar behoren. Helaas hebben zij niet de printplaat van het rechter toetsenpaneel meer beschikbaar. Daar kostte dit printplaatje € 20,-
JBL klantenservice geeft aan interne onderdelen niet aan particulieren te verkopen en verwezen mij door naar CE-repair. Hier kan ik de speaker heen sturen/langsbrengen, laten onderzoeken (verplicht), en dan kijken ze of het product beschikbaar is. Mocht het niet zo zijn, moet ik alsnog de onderzoekskosten van € 45,- betalen en ben ik geen stap verder terwijl het probleem bekend is en duidelijk is welk artikel nodig is.
Ik vroeg mij dus af, waar o waar kan ik deze printplaat nog vinden?
Fixpart heb ik geprobeerd, helaas niet..
Art. nr.: 7.01.2.JVX90707RR
Of heeft er iemand een defecte partybox 100 en kan ik dit onderdeel van gebruiken?
JBL klantenservice geeft aan interne onderdelen niet aan particulieren te verkopen en verwezen mij door naar CE-repair. Hier kan ik de speaker heen sturen/langsbrengen, laten onderzoeken (verplicht), en dan kijken ze of het product beschikbaar is. Mocht het niet zo zijn, moet ik alsnog de onderzoekskosten van € 45,- betalen en ben ik geen stap verder terwijl het probleem bekend is en duidelijk is welk artikel nodig is.
Ik vroeg mij dus af, waar o waar kan ik deze printplaat nog vinden?
Fixpart heb ik geprobeerd, helaas niet..
Art. nr.: 7.01.2.JVX90707RR
Of heeft er iemand een defecte partybox 100 en kan ik dit onderdeel van gebruiken?