Goedendag,
Ik ben bezig een basic PC samen te stellen met ddr5 ram.
Mijn vraag is: levert deze lijst van componenten een stabiele PC, waar je alles uit de onderdelen kunt halen? Zijn de onderdelen compatibel met elkaar?
Er zit geen losse gpu in, om de kosten wat te besparen. De voeding heb ik hoog staan, mocht ik in de toekomst toch kiezen voor een losse gpu. Dat scheelt onnodige kosten en handelingen. Ik vind koeling ook belangrijk, maar ik begreep dat de meegeleverde stockkoeler van de 7600 goed koelt (of krijg je geen koeler als je een tray cpu koopt?) Ik sluit deze pc aan op een flatscreen waar ik nu even niet de specs van weet, volgens mij kan ie 4k resolutie aan. Deze PC is voor normaal internetgebruik, wel een wat overkill, maar wél redelijk future-proof lijkt mij.
Ik ben bezig een basic PC samen te stellen met ddr5 ram.
Mijn vraag is: levert deze lijst van componenten een stabiele PC, waar je alles uit de onderdelen kunt halen? Zijn de onderdelen compatibel met elkaar?
Er zit geen losse gpu in, om de kosten wat te besparen. De voeding heb ik hoog staan, mocht ik in de toekomst toch kiezen voor een losse gpu. Dat scheelt onnodige kosten en handelingen. Ik vind koeling ook belangrijk, maar ik begreep dat de meegeleverde stockkoeler van de 7600 goed koelt (of krijg je geen koeler als je een tray cpu koopt?) Ik sluit deze pc aan op een flatscreen waar ik nu even niet de specs van weet, volgens mij kan ie 4k resolutie aan. Deze PC is voor normaal internetgebruik, wel een wat overkill, maar wél redelijk future-proof lijkt mij.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
|---|---|---|---|---|
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 7600 Tray | € 214,65 | € 214,65 |
| 1 | Moederborden | ASRock B650M-HDV/M.2 | € 125,02 | € 125,02 |
| 1 | Behuizingen | NZXT H5 Flow Zwart | € 86,90 | € 86,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance CMK32GX5M2E6000Z36 | € 109,90 | € 109,90 |
| 1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 650 - V2 - Full Modular | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro (met heatsink) 1TB | € 110,68 | € 110,68 |
| 1 | Overclocking | Thermal Grizzly Aeronaut (1 gram) | € 4,95 | € 4,95 |
| Totaal | € 732,- | |||