Ik zoek een?
Degelijke rugged Smartphone.
Wat is je budget?
Ruim voldoende.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, appen, internetten, (off-road) motorfiets navigatie, casual foto's schieten, zaklamp tijdens het sleutelen of outdoor.
Performance is ondergeschikt aan degelijkheid/duurzaamheid.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb natuurlijk het een gevonden, maar ben vooral benieuwd naar waar jullie mee komen, vandaar dat ik ze nog niet noem.
De huidige telefoon is een Cat S62 waar ik erg tevreden over was. Helaas heeft de laadmodule de geest gegeven en is Cat net failliet.
Aanvullende eisen/wensen
- Eigenlijk niet grotere afmetingen dan de huidige S62, al kan een paar mm afgeweken worden. 157.5 x 76.2 x 12.7. Kleiner is eigenlijk de wens.
- Zaklamp met 1 knop aan de buitenkant telefoon aan te zetten. Absolute must, niet onderhandelbaar.
- De warmtebeeld camera was heel handig met het opknappen aan motoren bij het storingzoeken. Echt wel veel gebruikt.
- De 12MP camera was voldoende, maar mag eigenlijk wel beter.
- De 128GB opslag was ruim voldoende, maar 64 is te klein.
In afwachting van jullie suggesties!
Degelijke rugged Smartphone.
Wat is je budget?
Ruim voldoende.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Bellen, appen, internetten, (off-road) motorfiets navigatie, casual foto's schieten, zaklamp tijdens het sleutelen of outdoor.
Performance is ondergeschikt aan degelijkheid/duurzaamheid.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb natuurlijk het een gevonden, maar ben vooral benieuwd naar waar jullie mee komen, vandaar dat ik ze nog niet noem.
De huidige telefoon is een Cat S62 waar ik erg tevreden over was. Helaas heeft de laadmodule de geest gegeven en is Cat net failliet.
Aanvullende eisen/wensen
- Eigenlijk niet grotere afmetingen dan de huidige S62, al kan een paar mm afgeweken worden. 157.5 x 76.2 x 12.7. Kleiner is eigenlijk de wens.
- Zaklamp met 1 knop aan de buitenkant telefoon aan te zetten. Absolute must, niet onderhandelbaar.
- De warmtebeeld camera was heel handig met het opknappen aan motoren bij het storingzoeken. Echt wel veel gebruikt.
- De 12MP camera was voldoende, maar mag eigenlijk wel beter.
- De 128GB opslag was ruim voldoende, maar 64 is te klein.
In afwachting van jullie suggesties!